A kampány során a Converse márka olyan különleges, kreatív és jelentőségteljes tematikájú tűzfalfestmények megvalósításához járul hozzá, melyek mindegyikének saját története van.
A City Forests névre hallgató kezdeményezés közel harminc országban van jelen, ahol
a márka kreatív szervezetekkel karöltve készít egyedi tematikájú tűzfalfestményeket.
A festmények segítségével olyan fontos ügyekre hívják fel a figyelmet, mint az esélyegyenlőség, melynek tematikáját többek közt Varsóban
és Belgrádban
is feldolgozták. A perui tűzfalfestményen a hagyományok és a multikulturalizmus jelenik meg, míg Sydney-ben a környezetvédelem került a középpontba.
Idén tavasszal pedig már Budapesten a világ szeme: az ominózus festmény ez év június közepétől a Dob utca egyik legnagyobb tűzfalát díszíti majd. A tűzfalfestéssel foglalkozó vállalat, a Neopaint Works alkotói csoport már meg is kezdte a munkálatokat, hogy valódi dzsungellé alakítsa Budapest belvárosának szívét. A korábban lehangolóan szürke tűzfalat ugyanis egy hatalmas, színpompás dzsungelt idéző festmény díszíti majd, mely egyben a kampány egyik fő üzenetét is tükrözni fogja:
„Döntsd le az akadályokat és mutasd meg valódi színeidet”.
A különleges grafika ezen felül azonban még sok más meglepetést is tartogat. A Converse Magyarország Instagram oldalán figyelheted, hogyan változik át napról napra valódi városi dzsungellé a belváros.
( onBRANDS )