Cristiano Ronaldo két Coca-Cola palackot távolított el az asztalról a kamerák elől a Magyarország elleni mérkőzés sajtótájékoztatóján. Ezzel egyidőben az italóriás árfolyama 56,10 dollárról 55,22 dollárra esett vissza Ronaldo mozdulata után, 1,6% -os süllyedéssel. A Coca-Cola piaci értéke 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra csökkent, ez 4 milliárd dolláros esés. – számol ba a The Guardian.
A Coca-Cola az Euro 2020 egyik hivatalos szponzora
kedden egy olyan nyilatkozattal válaszolt, amely szerint „mindenkinek joga van az ital-preferenciáihoz”, különböző „ízléssel és igényekkel”.
Az euró szóvivője elmondta: “A játékosoknak a sajtótájékoztatóra való megérkezésükkor vizet kínálnak a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar mellett.”
Cristiano Ronaldo “popkulturális kolosszus”,
299 millió Instagram követővel.
Egyesek szerint „képmutató” tőle, ha azt mondja az embereknek, hogy ne igyák a szénsavas italt, amikor korábban ő maga is hozzájárult a Coca-Cola népszerűsítéséhez. Christiano Ronaldo azóta már egészségmániás, korábban azt is mondta, már az is irritálja, ha a fia szénsavas italokat fogyaszt.
( onBRANDS )