A CONTENTPLUS PARTNERKÉNT CSATLAKOZOTT A BBN GLOBÁLIS ÜGYNÖKSÉGHEZ.

A BBN globális ügynökség 31 országban 62 irodával van jelen.

A ContentPlus a jövőben is megtartja önálló működését, ugyanakkor a BBN egyetlen magyar partnereként segíti a többi BBN-cég magyar, és nemzetközi projektjeit.

A BBN nem szakmai hálózat, hanem olyan vállalkozás, amit a kis létszámú központ mellett a partnerek működtetnek. A BBN 30 éves működése során óriási tudást, tapasztalatot halmozott fel. Ehhez járul még a BBN partnereknél dolgozó 1180 ember bármely másik tag által elérhető szakértelme.

“Nagyon örülünk a ContentPlus csatlakozásának. Fontosnak tartjuk, hogy jelen legyünk ebben a régióban, ezért is indítottuk el ez év februárjában Emerging Europe Initiative programunkat. Bízunk benne, hogy a ContentPlus segítségével a kelet-európai régió további országait is elérjük” – fejtette ki Annette Fernandes-Poyser, a BBN ügyvezető igazgatója.

Az, hogy a BBN a ContentPluson keresztül megjelent Magyarországon, a hazai cégek számára is előnyös. Rajta keresztül olyan know-how, tapasztalat érhető el, amiből a hazai vállalkozások is profitálhatnak.

“Ez az együttműködés nem egyszerűen csak arról szól, hogy kitesszük a honlapunkra a BBN logóját. Már a csatlakozási fázisban megindult az intenzív tudásátadás, a belső együttműködés, ami máris rengeteget adott nekünk. Ugyanakkor jó volt azt is látni, hogy eddig használt módszertanunk teljesen jól illeszkedik a szervezet elképzeléseihez. Jó volt azt is érzékelni, hogy a BBN több tagja is azonnal “lecsapott” ránk, több olyan nemzetközi projekt körvonalai is kezdenek kirajzolódni, amik korábban elérhetetlenek lettek volna számunkra, – mondta Raskó Attila, a ContentPlus (és már a BBN Hungary) ügyvezetője.

A BBN fejlődési, előrelépési lehetőséget jelent a ContentPus számára. A közeljövő a tanulásé. A BBN olyan belső tudástárat, kommunikációs platformot, e-learnig-központot biztosít tagjainak, ami önmagában – minden projekten túl is – óriási feladatot jelent.
( onBRANDS )