ÚJ KREATÍVIGAZGATÓ A HUMAN TELEXNÉL

Tatlin (Görög Ferenc Gábor) a Human Telexnél fél éve megüresedett pozíciót tölti be.

Tatlin (Görög Ferenc Gábor) kreatívigazgatóként igazolt a Human Telex Advertising & Eventhez, új lendületet adva a promóciós és reklámügynökségi csapatnak.

„A kreatív szakma jelenleg egy húspiac, nincs olyan tehetséges art director, copy vagy lead, aki ne kapna napi-heti szinten ajánlatokat. Ha kilóra mérnek, akkor legalább legyél súlyos arc. A súlyos arc pedig nem tonnákat nyom, hanem emberi gondolatokkal felvértezett turmixgép. Én vagyok a turmixgép. Aki esernyőket defibrillál, hentespapírokat kutat, zenét fabrikál, pipás cipőket hord és mindemellett brandek labirintusait járja. Mindezt egy időben, és van, amikor mixelve” – mondta Tatlin (Görög Ferenc Gábor), az ügynökség új kreatívigazgatója. 

„Nagyon vártunk egy olyan kreatívigazgatóra, aki felforgatja a világunkat, új lendületet ad a reklámügynökségi csapatunknak, és ez máris elkezdődött. Célunk újból kiemelt hangsúlyt helyezni a promóciós vonalunkra is, amelyben – 30 éve a trade-piacon is dolgozó cégként – komoly előéletünk van” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex CEO-ja.

Tatlin (Görög Ferenc Gábor) a Human Telexnél fél éve megüresedett pozíciót tölti be. A VMLY&R-től igazolt át, azt megelőzően a HPS kreatívvezetője volt. Egyaránt nagy tapasztalattal bír hazai és nemzetközi művészeti projektekben, digitális munkákban, valamint a kereskedelmi marketing és promóciós területeken. A Magyar Képzőművészeti Egyetem intermédia szakán végzett, több kiállítás és könyv kapcsolódik a nevéhez, DJ-ként is ismert.
( onBRANDS )