A nyertes ötlet alapján az image spotokat és a promóciós spotok master anyagait is a Republic Group készítette el. Az image filmek és a rájuk épülő kereskedelmi szpotok a márka hagyományos értékeinek megerősítése mellett a bolthálózat és a webshop együttes népszerűsítését szolgálják. Az új spotok július 12-től megtekinthetők TV-ben és online.
„A TV kreatív tender során a kampánycélok teljesülése mellett fontos döntési szempont volt egy üzenetében és hangvételében egyedi, csak az Euronics márkához köthető kreatív koncepció megvalósítása. Olyan filmet szerettünk volna készíteni, amely nemcsak általánosságban tűnik ki a reklámblokkból, de amelyet akár márkanév megjelenítése nélkül is egyből hozzánk kötnek a vásárlók” – nyilatkozta Hunyady Beatrix, az Euronics marketing igazgatója.
Kampánycél:
Az Euronics az egyetlen magyar tulajdonban lévő elektronikai áruházlánc, mely több mint 30 éve a vásárlók igényeit tartja szem előtt. Termékeiket szakértői gondossággal válogatják össze, hogy a lehető legszélesebb kínálatot biztosítsák elérhető áron a vásárlóknak. Az elmúlt években a hagyományos bolti értékesítés mellett az online értékesítési csatorna stratégiai fontosságú üzletággá nőtte ki magát a vállalatnál. Ezt jól mutatja, hogy a GKI legnagyobb forgalmú webshopjainak listáján 2020-ra, 2 év alatt, 6 helyett léptek előre, és jelenleg az euronics.hu a 6. legnagyobb webshop Magyarországon. Az új kommunikáció célja, a márka hagyományos értékeinek megerősítése mellett a 68 boltból és webshopból álló omnichannel értékesítési modell további népszerűsítése.
A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva:
Az ügynökség célja az Euronics márka értékeinek nyomatékosítása: Szakértelem, Magyar Garancia és Raktárkészlet.
Kreatív koncepció:
A bőség zavara sokszor megnehezíti a választást. Ezért annyira jó, amikor hozzáértők segítenek kiválasztani a számunkra legmegfelelőbb termékeket. Éppen úgy, ahogy az Euronics-nál, ahol mindennek az alapja a gondos válogatás. Így keresik a vállalatnál a legjobb szakértőket, akik aztán ugyanilyen odafigyeléssel és szakértelemmel válogatják ki a legkülönfélébb termékeket. Azért, hogy a vásárlók egyszerűen és gyorsan megtalálják, amire igazán szükségük van.
A szakértőket középpontba állítva ezt a folyamatot mutatják meg a filmek egy látványos képi világgal és egy játékos technikai megoldással. Hiszen az Euronics újra és újra és újra a legjobbakat keresi.
Alkotók listája:
Megbízó: Euronics
Marketing igazgató: Hunyady Beatrix
Reklámügynökség: Republic Group
Kreatív igazgató: Márton Szabolcs
Head of Art: Vértessy Flóra
Art Director: Katona Mariann
Head of Copy: Kováts Gergely
Copywriter: Doman Gergő
Account Director: Pavuk Sophie
Senior Account Manager: Lengyel Anita