A marketing kampány arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy Visa kártyájukat használva gyorsan, kényelmesen és biztonságosan fizessenek. A kampány szlogenje “Nem kell olimpikonnak lenned, hogy nyerj”.
A szabályok egyszerűek a Visa által kifejlesztett megoldás segítségével a résztvevők teljesen biztonságosan regisztrálhatnak a Visa 16 jegyű kártyaszámukkal a visa.hu oldalon. Ennek köszönhetően a promóció automatikus lesz, és a játékosnak nem kell egyesével manuálisan hozzáadni a nyugtákat minden vásárlás után. A sikeres regisztráció után a játékos minden 200 Ft feletti, Visa kártyával történő érintéses mobil fizetése számít a versenyben.
A nyereményjátékba a felhasználó által regisztrált Visa kártyával történő érintéses, okostelefonnal vagy okosórával történő fizetések számítanak bele. Az országos kampány 2021. augusztus 10-ig tart.
A győztesekre egy Toyota Yaris (fődíj) mellett 50 Samsung okostelefon és még több száz különböző nyeremény vár. Minden héten a legtöbb érintéses mobil fizetéssel rendelkező 100 ember nyer okostelefont, illetve „Tokyo 2020” logóval ellátott ajándékokat. A Toyota Yaris autót pedig az nyeri, aki a legtöbb alkalommal hajt végre ilyen tranzakciót a teljes kampány során.
A Visa nyereményjátékot reklámkampány népszerűsíti, amelynek részei a 15 és 30 másodperces reklámspotok is, Simone Biles amerikai tornásznő, négyszeres olimpiai aranyérmes Team Visa tag, valamint a szintén a Team Visa tag, Marcin Dzieński sportmászó szereplésével. A promóció emellett online és a közösségi médiás felületeken is támogatva lesz.
( onBRANDS )