AZ IPRA GOLDEN WORLD AWARDS FINALISTÁI KÖZÖTT A FLEISHMANHILLARD CAFÉ

A Liszt Ferenc Kamarazenekar márkájának megújításával a reputáció-és márkamenedzsment kategóriában jutottak be a döntőbe.

Idén sem marad el a Nemzetközi Public Relations Szövetség, azaz az IPRA rangos versenye, a Golden World Awards, amelynek első körös fordulója június 30-án zárult. Az 1990 óta minden évben megtartott verseny a kommunikációs szakemberek kimagasló eredményeit ünnepli. Idén a FleishmanHillard Café pályázatát, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányát mutatták be részletesen,

reputáció-és márkamenedzsment kategóriában

jutott be a döntőbe a nemzetközi zsűri döntése alapján.

A hazai és nemzetközi klasszikus zenei élet meghatározó szereplője, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes üzleti és márkamegújuláson esett át a FleishmanHillard Café és a Stratlog konzorciumának támogatásával az elmúlt egy évben. A FleishmanHillard Café fogta össze az integrált kampány minden elemét, a Stratlog munkatársai egy a teljes nemzetközi komolyzenei piacot átfogó elemzést végeztek, hogy a zenekari működés minden elemére vonatkozóan rendelkezésre álljanak a hazai és külföldi adatok, gyakorlatok, majd az insightok alapján kidolgozták a zenekar hosszú távú üzleti stratégiáját. A munkában számos partner vett részt: a projekt kezdetén a célcsoportok azonosítása a versenytárs-elemzés alapján, és a stratégiai szempontokhoz igazodva dolgozta ki a FleishmanHillard Café az új márkaérték-struktúrát, márkaszemélyiséget, a zenekar több évre szóló PR- és marketingstratégiáját és újította meg a zenekar teljes kommunikációs infrastruktúráját.

A márka újonnan meghatározott alapelveit követve a Brand Bar design ügynökség egy nemzetközi viszonylatban is egyedi „zenevezérelt” dinamikus arculatot hozott létre, amelynek egyik fő eleme, a logó egy saját fejlesztésű egyedi kottarendszeren alapszik, ami a világon egyedülálló. Emellett számos új mozgóképes anyag és egy új weboldal is megszületett a Café Communications közreműködésével. A projekthez egy Datalytix által fejlesztett logóapplikáció is kapcsolódik, amely segítségével bárki készíthet magának a zenekari logó mintájára egyedi emblémát az általa kedvelt komolyzenei műről.

„A komolyzene-rajongók, a sajtó képviselői, valamint a hazai PR és reklámszakma szereplőinek egyöntetű pozitív visszajelzését reméltük elnyerni minőségi munkánkkal. Úgy ítéltük meg, hogy egy olyan komplex és egyedülálló átalakulást tudtunk sikerre vinni a partnereinkkel, amit érdemes bemutatni a nemzetközi PR szakma képviselőinek is” – mondta el Balaton Anita, a FleishmanHillard Café ügyvezető igazgatója.

Az eredményhirdetést a járványhelyzet miatt online formában rendezik meg, amelyről további információ hamarosan az IPRA hivatalos oldalán érhető el.
( onBRANDS )