LEGYÉL TE IS VÍZANGYAL!

Balogh Levente új szépségápolási márkájának reklámfilmjét a Republic Group forgatta.

Kézkrém, folyékony szappan és kollagénes ital. Az idősödő bőrtől egészen az érzékeny bőrig jótékony hatásúak a termékek, teljes mértékben allergén- és színezékmentesek, 100 %-ban vegán, valamint Cruelty free alapanyagokból és eljárási módszerekkel készültek.

Nagy hangsúlyt fektettek ezekre a tényezőkre az összetevők kiválasztása és a formulák fejlesztése során.

A TVC-kkel július 19.-től találkozhatnak a TV-ben és online térben. Az együttműködés keretein belül a Republic Group 5” 20” és 30 másodperces videókat készített Balogh Leventének, az új termékbevezetése kapcsán.  A szépségápolási kollekció június 1-től elérhető a Rossmann drogériák polcain. 

A bevezető kampány tervezésekor a cél a Vízangyal márkaismertség növelése és népszerűsítése volt. A márka nagykövete és egyben a spotok főszereplője Gelencsér Tímea. A reklámfilm a márka egyik flagship termékét mutatja be, a természetes ásványvízből készített bőrápoló tusfürdőt, mely növényi glicerin kivonattal hidratálja és táplálja a bőrt. Az ügynökség a spotok koncepciójának tervezése során a márkanagykövet hobbiját is beépítette a forgatókönyvbe. A produkciós csapat vízcseppekből igazi angyal szárnyat varázsolt Timinek. A TVC zenei aláfestése, a tusfürdő adta gyengéd érzést fokozza, az angyali kényeztetést otthonunkban is megteremthetjük.

A Vízangyal termékek a beauty brandek közül kiemelkednek, újító fejlesztésű ásványvíz alapjuknak köszönhetően. A szépségápolási kollekció három termékcsaládból áll; Aquatic Blue, Hydro Fresh és Floral Empire. A launch során a következő termékek dobta piacra a Vízangyal: Tusfürdő, testápoló. A Vízangyal semmilyen állatkísérlethez nem járul hozzá, ezért Levente különös figyelmet fordított az összes beszállítójának ellenőrzésére. “A művészet adta, a természet ihlette, a technológia alkotta.” – Balogh Levente
( onBRANDS )