JOY SOCIAL MEDIA AWARD 2021

Az új kategóriákban a felelős állattartókat, a bodypositivity mozgalom élharcosait is megválasztják.

Kilenc kategória 36 képviselője verseng idén a JOY Social Media Award-on a közönség kegyeiért. Ez az elismerés ma az egyetlen Magyarországon, amely kiemeli a közösségi média jelenlétet, díjazza az értéket a social mediában, jutalmazza azokat a hírességeket, influencereket, akik aktuálisan a legőszintébb, legkreatívabb és a leginspirálóbb tartalmakat teszik közzé Facebook, Instagram, TikTok, YouTube vagy Snapchat platformjaikon. Az SMA évről évre több százezer embert mozgat meg – a díj történetében eddig több mint nyolcszázezren voksoltak kedvenceikre.

Az idén ötödik születésnapját ünneplő megmérettetésen a korábbi évek főbb kategóriái – #ökoharcos, #berobbanó, #példakép #bestoftiktok – mellett a közönség dönthet arról, hogy mely zenészek dobták fel leginkább a rajongók hangulatát idén (#hallgasshazait), kik azok az influencerek, akik közösségi média aktivitásukkal hozzájárulnak ahhoz, hogy követőik jobban érezzék magukat a bőrükben (#szeresdatested), illetve kik azok a hírességek, akik a social media tartalmaikkal a felelős állattartásra hívják fel a figyelmet (#gazdivagyok). Ezek mellett díjazzák azokat az influencereket, akik mindig tudnak újat mutatni az ízek területén (#gasztroguru). A korábbi években a JOY Social Media Award messze legnépszerűbb kategóriája az #anyavagyok volt, ami 2021-ben #szülővagyok néven kel életre – jelöltjei hozzájárulnak ahhoz, hogy sokszínű családképeket ismerhessenek meg a követők, legyen szó szivárványcsaládokról, örökbefogadásról, a lombikozás kihívásairól, vagy Down-szindrómás gyermek neveléséről.

„A JOY Social Media Award keretein belül idén is díjazzuk az értéket a közösségi médiában. Elismerjük a legnagyobb hatású influencereket, az online tér kiválóságait. Azokat, akik a közönség legnagyobb kedvencei, és a közösségi médiában kitűnnek posztjaikkal – elgondolkoztatnak, megnevettetnek, inspirálnak, példát mutatnak -, kategóriájuk kiemelt karakterei, tartalomgyártói. A kategóriák megálmodásánál mindig kiemelt szempont, hogy a JOY számára fontos ügyek is megjelenjenek, mint a környezettudatosság, felelős állattartás, testpozitivitás, a hazai előadók támogatása – illetve 2021-ben a lehető legaktuálisabbnak éreztük az #anyavagyok kategória továbbgondolását #szülővagyok kategóriaként. Hiszen a család az család” – mondta el Alberti Petra, a JOY Magazin főszerkesztője.

2021-es jelöltek: 

#ÖKOHARCOS: Eke Angéla, Döbrösi Laura, Vegamama – Fancsikai Eszter, Mengyán Eszter

#HALLGASSHAZAIT: Carsoncoma, Opitz Barbi, YesYes, Dzsudló

#SZÜLŐVAGYOK: Pál Márton, Tapasztó Orsi, Debreczeni Zita és Gianni, Lugosi Dóra

#SZERESDATESTED: B. Nagy Réka, Németh Dorottya, Illés Fanni, Szabó Zsófi

#BEROBBANÓ: Miller Dávid, Trió Podcast, Ványa Timi, Lainey Molnar

#GAZDIVAGYOK: Nyári Dia, Baronits Gábor, Kajdi Csaba, Sydney van den Bosch

#PÉLDAKÉP: Zsiga Melinda, Marge, Bajkó Barbara, Molnár Áron Noár

#GASZTROGURU: Suga Paulina, Wossala Rozina, Pauli Zoltán, Rácz Jenő

#BESTOFTIKTOK: Lady Szomjas, Meizer Bence, Whisperton, Hegyes Berci

( onBRANDS )