10 ÉVES AZ OTP SZÉP KÁRTYA

A kampány kivitelezője a Café Csoport.

Kampány rövid leírása:

Az OTP SZÉP kártya az elmúlt 10 évben a magyar családok kikapcsolódásának és így a hazai turizmusnak egyik főszereplőjévé vált. Az évfordulót most ügyfeleivel közösen ünnepelte meg, egy átfogó kommunikációs kampány keretében.

Az élményközpontú nyereményjátékon a Café Communciations, míg a PR kampányon a FleishmanHillard Café dolgozott. A 3 hónapig tartó nyereményjáték szeptember 9-én zárult, az OTP SZÉP kártya 10 évéről továbbá az OTP online és social media felületein, valamint a magyar sajtóban találkozhatott a nagyközönség.

Kampány célja:

  • Az OTP SZÉP kártya nemzetgazdaságban, valamint az emberek mindennapi életében betöltött szerepének bemutatása
  • Az OTP SZÉP kártya szerepének megerősítése, mint a legsokoldalúbb Cafeteria juttatás

A kampány fő üzenete:

„OTP SZÉP kártya – számtalan élmény minden időben” – az OTP Pénztárszolgáltató által kibocsátott Cafeteria juttatás segítségével igazán sokoldalú és teljes lehet a hazai pihenés, ezt szerettük volna megmutatni a kártyabirtokosoknak a 10 éves évforduló apropóján.

Kreatív koncepció:

Az OTP SZÉP kártya több mint másfél millió magyarországi munkavállaló és családja pihenéséhez, kikapcsolódásához járul hozzá évek óta, jelenleg több mint 44 000 elfogadóhelyből álló hálózatán keresztül. A kerek születésnap alkalmából, a kampány fő elemeként, egy élményközpontú nyereményjátékkal buzdította kártyabirtokosait, akik így meglepetésre válthatták a SZÉP kártyával fizetett élményeket. A közösségi médiában párhuzamosan futó imázsfilm az eddigi, maradandó élményeket idézte fel, legyen szó utazásról, vendéglátóhelyi élményről, vagy szabadidős tevékenységről, ahová a SZÉP kártya segítségével jutottak el a kártyabirtokosok. A 3 hónapig tartó nyereményjátékon való részvétellel a leggyorsabbak egy 100.000 Ft értékű Szállás.hu utalvánnyal folytathatják az élmények gyűjtését.

PR koncepció:

Az OTP SZÉP kártya az elmúlt 10 évben beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és a magyar családok pihenésének nélkülözhetetlen eszközévé vált. A hazai turizmust számos területen tudta erősíteni, így többek között a falusi turizmus fejlődését és a hazai vendéglátóhelyek felfutását is segítette. A Falusi Turizmus Országos Szövetségével, valamint a Magyar Vendéglátók Ipartestületével közösen végigtekintettünk az elmúlt 10 év eredményein, közös sikerein, amelyeket egy közleménysorozatban ismertettünk is a hazai médiával.

Tudod már, hol nyaralsz idén nyáron? Az elmúlt, bizonytalansággal teli év után végre szabadabban tervezhették élményeiket a magyarok: a Szeretlekmagyarorszag.hu-val közösen derítettük fel, hogy miként tervezik idei nyaralásukat. Az eredményekből az is kitűnik, hogy a hazai élményszerzésben milyen fontos szereppel bír a SZÉP-kártya.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Endrényi Balázs, PR kommunikációs vezető tanácsadó (Vállalati Kommunikációs Csoport)
Pászthory Bianka, PR Kommunikációs szenior szakértő (Vállalati Kommunikációs Csoport)
Németh Anna, Marketingkommunikációs vezető tanácsadó (Marketingkommunikációs Csoport)
Horváth Anna, Márkamanagement szakértő (Marketing és Kommunikációs Igazgatóság)
Pálfai Kira, Szenior márka szakértő (Márkamenedzsment Csoport)
Molnár Zsófia, Marketingkommunikációs szenior szakértő (Marketingkommunikációs Csoport)
Betléri Petra, Product Owner 2 (Marketingkommunikációs Csoport)
Harmath Brigitta, Szenior szakértő (Márkamenedzsment Csoport)
Báder József, UX tanácsadó (Service Design Csoport)
Gadácsi Regina, Szenior szakértő (Marketingkommunikációs Csoport)

Ügynökségek

PR Ügynökség: FleishmanHillard Café
Account Director: Szatmári Péter
Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea
Assistant Account Executive: Rakk Laura, Szatmári-Schubauer Solt
Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Art director: Bíró Adrienn, Györgyfi Róbert
Szövegíró: Vermes Zita
Head of DTP: Herczeg-Szilágyi Csaba
DTP operátor: Várkonyi Zsolt
Senior Strategist: Heuthaler Orsolya
Senior Account Manager: Orbán Eszter, Boronkai Boglárka
Account Director: Rembeczki Tünde
Médiaügynökség: Café Communications
Médiatervező: Cseke Zsófia

Produkció

Produkciós cég: Café Communications
Gyártásvezető: Károly Eszter
Utómunka: Café Communications
Vágó: Vészi Kriszta
Colorist: Stúdió Spájz

( onBRANDS )