A HD MARKETING A CROWNE PLAZA BUDAPEST HOTEL DIGITÁLIS MÉDIAÜGYNÖKSÉGE

Az ügynökség elsődleges feladata, hogy hatékony online marketing megoldásokkal reagáljon a világjárvány miatt átalakuló turisztikai szegmens kihívásaira.

A HD marketinget bízta meg online marketingkommunikációjának teljes körű lebonyolításával a Crowne Plaza Budapest Hotel.

A budapesti Westendben júliustól új név alatt, új menedzsment által vezetett, 10 millió eurós átfogó felújítási program keretében megújult négycsillagos hotel elsősorban a Magyarországra látogató külföldi utazókra fókuszál, de terveik között szerepel kávézó és étterem megnyitása is, mellyel fő célközönségük, a külföldiek mellett a magyar vendégek igényeit is szeretnék kielégíteni.

Az összesen majd 230 szobával és 13 rendezvényteremmel üzemelő hotel a koronavírus járvány hatására átalakuló turisztikai piacon igyekszik üzleti céljait megvalósítani, ez utóbbi kihívásaira történő hatékony megoldások kidolgozását helyezve marketingkommunikációs stratégiájának középpontjába.

“Az online marketing manapság kiemelten fontos, hiszen hatékony eszközöket kínál arra, hogy elérjük a valódi célközönségünket. A covid helyzet miatt megváltozott utazási szokások ráadásul új, sokkal aktívabb és a közönségünket közvetlenül megszólító megoldások használatát követelik meg. Ehhez a piac egyik legjobbjával szerettem volna együtt dolgozni, így esett a választás a HD marketingre, akiket a helyi tapasztalatokkal rendelkező sales csapatom javaslatára kértem fel” – mondta Maurice Janssen igazgató.

A HD marketing feladatai közé tartozik a Google és Facebook hirdetési kampányok kidolgozása és menedzselése, a hotel közösségi média felületeinek kezelése, valamint hírlevél szolgáltatás üzemeltetése.

“Több év alatt megszerzett releváns tudással rendelkezünk a turisztikai piacon. Utazásközvetítő, utasbiztosítási és szállodaipari területen szerzett tapasztalataink vannak, melyeket kiválóan tudunk kamatoztatni a Crowne Plaza Budapest Hotellel folytatott együttműködésben. Egy új márka születésénél minden esetben rendkívül izgalmas, ugyanakkor felelősségteljes a közreműködés. Most is ennek izgalmával és lelkesedésével dolgozunk a közösen kitűzött céljaink eléréséért” – mondta Hernádi Gábor, a HD marketing ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )