A 27. GOLDEN DRUM FESZTIVÁLON KIHIRDETTÉK A NYERTESEKET

A magyar ügynökségek is remekül teljesítettek.

Második éve a milánói Publicis Italy kapta az Év Ügynöksége címet, ezzel hozzájárulva a legtöbb pontot gyűjtő és az Év Hálózataként ünnepelt Publicis általános sikeréhez.

Az Év Független Ügynöksége díjat az oroszországi Jekatyerinburgból érkező Voskhod ügynökség kapta.

A legjobb márka, amely a 27. fesztiválon a Brand Grand Prix megnyerésével nyomot hagyott, a Burger King volt 2 Grand Prix díjjal, 6 Golden Drummal, 4 Silver Drummal és 2 Bronz Dobdal minden szekcióban. Jorg Riommi, Eduardo Marques és Bruno Bertelli, a Moldy Whopper kampány szerzői az év kreatív igazgatójaként koronázták meg.

Az Összes zsűri szekcióban a Best of Genius Loci – a helyi alkotásokat ünneplő díj, amely a sajátos helyi szellemiségüket mutatja be – a Publicis Latvia -nak ítélték a #StillSpeakingUp DeepTruth című dokumentumot, amelyet ügyfeleik Propuesta Civica számára készítettek.

A Best of Social Good – a társadalmilag előnyös cselekvéseket ünneplő díj – a White Rabbit Budapest kapta az Universidade de Madeira nonprofit társadalmi jó kampányáért, a feltételek a zaklatás ellen címmel.

A zsűri visszatartotta a COVID-19 legjobbja díjat.

Az Adria régió legsikeresebb pályaműve, amely megkapta az év különleges Adriai Ügynöksége díjat, az UM Beograd volt, a McCann Beograd tagja, a Köszönöm, doktorok kampányért.

A Young Drummers Competition legjobb videója, amelyet a Szlovén Idegenforgalmi Testülettel együttműködve mutattak be, az Imagine Slovenia volt, amelyet Dmitry Sharov, az Orosz Föderáció készített.

Jason Romeyko, a Serviceplan Group globális ügyvezető kreatív igazgatója lett a Golden Drum Hall of Fame legújabb tagja, amely olyan vízonáriusokból és álmodozókból álló válogatott, akik bátran és szenvedélyesen küzdöttek a kreatív ipar fejlődéséért.

A 27. Golden Drum nemcsak a kreatív világ, hanem azon márkák támogatását is növelte, amelyek továbbra is befektetnek az üzlet kreatív területére. Egy év szünet után, a világjárvány miatt a fesztivál 25%-os növekedéssel tért vissza a megújult fesztiválversenyre.

A zsűri 271 pályaművet választott ki, és összesen 46 bronz Drum-ot, 41 ezüs Drum-ot, 30 Drum-ot és 14 nagydíjat ítéltek oda különböző csoportokban és kategóriákban.

A díjazottak megkapták a környezetbarát anyagokból – természetes és újrahasznosított elemekből – készült új fenntartható trófeákat.

A magyar ügynökségek is remekül teljesítettek:
AWARD, ENTRY NAME, AGENCY, BRAND NAME, AGENCY NETWORK

Best of Social Good  Terms Against Bullying White Rabbit Budapest Terms Against Bullying INDEPENDENT AGENCY

Golden Drum  Terms Against Bullying White Rabbit Budapest Terms Against Bullying  INDEPENDENT AGENCY

Golden Drum Terms Against Bullying White Rabbit Budapest Terms Against Bullying  INDEPENDENT AGENCY

Bronze award Green look Wavemaker Hungary, Budapest Romani Design  GROUPM

Finalist Green look Wavemaker Hungary, Budapest Romani Design GROUPM

Finalist Mental Airbag Wavemaker Hungary, Budapest BMW Group Hungary GROUPM

Finalist Plastic Warnings DDB Budapest Greenpeace DDB WORLDWIDE

Finalist The legendary 6:3 Mito Budapest Magyar Telekom INDEPENDENT AGENCY

Finalist Plastic Warnings DDB Budapest Greenpeace DDB WORLDWIDE

Finalist The power of ‘Ő’ ACG Budapest Vodafone Hungary INDEPENDENT AGENCY

Finalist The legendary 6:3 Mito Budapest Magyar Telekom INDEPENDENT AGENCY

Minden díjazott munka ITT megtekinthető.
( onBRANDS )