ÚJ IMÁZSÉPÍTŐ KAMPÁNYT INDÍTOTT A BIOTECHUSA

A BioTechUSA célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője.

A BioTechUSA termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen

a mozgás az, ami összeköt,

a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként, jelenleg több mint 80 országban, 270 franchise üzlettel és 3000 partnerrel van jelen.

A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat

folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról.

Elsődleges cél a tudás átadása és a termékek sokszínűségének bemutatása.

„Mindig is szerettük volna a BioTechUSA-t úgy megmutatni, mint az a márka, amely a sportos és aktív hobbikkal rendelkező emberek méltó társa minden helyzetben. Az a célunk, hogy termékeink és megoldásaink sokszínűségét elvigyük azoknak, akik eddig bennünket a fitnesszel és a testépítéssel mostak össze. Jó látni azt, hogy kollegáink egy emberként álltak bele ebbe a projektbe, hiszen mindenki magára vagy a sportjára ismert a koncepcióban. Fontosnak érezzük, hogy a több mint 20 éve felhalmozott sporttáplálkozási tudást átadjuk, hiszen ez nemcsak kötelességünk, de felelősségünk is” – mondta el a kampányról Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingigazgatója.

Ismerős arcok és a BioTechUSA kollégái a reklámfilm szereplői között.

„A mozgás, ami összeköt” kampány meghatározó eleme az 55 mp-es szpot, ahol különböző mozgásformákon keresztül mutatják be, hogy milyen széles körben felhasználhatóak a márka termékei. A kreatívkoncepció, a script, a kreatívok és a szöveg is teljes egészében a BioTechUSA-hoz kötődik. A videóban a szereplők között ismerős arcokra bukkanhatunk: Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Kiss Jenő testépítő legenda és 2x Mr.Univerzum, Nyári Diána színésznő (futás), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box) és Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), aki hajnali 4-re volt hivatalos a forgatásra, ennek ellenére is vidáman és mosolygósan érkezett. Az ismert személyek mellett pedig dolgozók és a BioTechUSA saját fitneszcsapata, a BioTechUSA Fitness Team versenyzői is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához.

A 8 és fél milliós követővel rendelkező Ulisses a kampány arca.

A kampány másik meghatározó eleme az a kreatív, amelyet országszerte, összesen 600 darab óriásplakáton és 100 darab citylighton, illetve az Andrássy úton lévő épülethálón láthatunk viszont. A key visual a szpothoz hasonlóan szintén különböző sportokat jelenít meg, középpontjában a BioTechUSA flagship sportolója, influencere áll, a fitneszikon Ulisses, akit 8 és fél millióan követnek Instagramon és akivel 5 éve tart az együttműködése a márkának. A kampányt rádiószpot is erősíti, amelyhez Endrédi Máté színész kölcsönözte ismét a hangját, aki évek óta a BioTechUSA „magyar hangja”.

Szakértői tippek és termékjavaslatok a microsite-on.

A kampány részeként a márka egy weboldalt is létrehozott az érdeklődőknek, ahol sportágspecifikusan megtalálhatjuk a szakértők által javasolt termékcsomagokat: labdajátékok, állóképességi sportok, küzdősportok, cross-training, ütővel játszható sportok, erősportok, e-sport és jóga & mindfulness kategóriákban. További szakértői tartalmakkal is igyekszik a márka támogatni az aktív életmódot folytatókat, így minden adott, hogy még jobbá válhassunk a kedvenc sportágunkban.

Alkotók listája:

Megbízói oldal
Marketing igazgató: Tóth Szabolcs Attila
Content producer: Vörös Zoárd
Projekt manager: Zsíros Boglárka
Kreatív design: Grafikai csapat, Szüts Zoltán, Várkonyi Enikő
Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla
PR és vállalati kommunikáció: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola, Ignácz Dániel, Deluxe Media
Webadmin Csapat
PPC Csapat
EDM csapat
Social Csapat
Sportmarketing Csapat
Oktatási és szakértő Csapat
IT Csapat
Projekt Csapat

Produkció
Producer / Supervisor: Tóth Szabolcs Attila, Vörös Zoárd
Rendező: Kőszegi Tamás
Operatőr / DOP: Dato Katamadze
Gyártásvezető: Ungvári Orsolya
Rendezőasszisztens: Vezse Kitti
Hang utómunka: Markos Levente
Vágó / Colorist: Dato Katamadze
Werkfotók: Bertalan Ádám, Tóth Szabolcs Attila
Stylist: Korpics Tibor
Make up: Kutasi Mariann
Hair: Radván Simon

Szereplők
Benkő Bálint (futball és kosárlabda)
Besenyei Boglárka (funkcionális edzés)
Jonathan Gervasi (kosárlabda)
Gulyás Bence (box)
Kiss Jenő (súlyzós edzés)
Kocsis Máté (futball)
Lencsés Lilla (funkcionális edzés)
Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga)
Nyári Diána színésznő (futás)
Ötvös Bianka (funkcionális edzés)
Tóvári Gergő (futball és kosárlabda)
Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box)

Óriásplakát
Fotós: Krasznai Zoltán

( onBRANDS )