Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltették magukat a TikTokkerek mellett. A több mint 50 közönségtalálkozó, a koncertek és a szórakoztató programok mellett az év influencereit, feltörekvő sztárjait díjazták. Idén a TikTok shitpostereiről sem feledkeztek meg, az RTL Klub X-Faktor című produkciója pedig a legbefolyásosabb zenei influencer különdíját adta át.
A pandémia közepette is sokan ellátogattak október 24-én az Akvárium Klubba a 2021-es TikTOP Fest & Awards-ra. A díjpályázat zsűrijének munkájában idén három kommunikációs és influencer ügynökség, a FollowMeAgency, az ArvaliCom, a NuHeadz vezetői, Geri Katalin, Karvalics Attila és Gál András, valamint a TikTOP szervezői nevében Pakai Ádám, az influencer szcénából Szirmai Gergely, Szender Milán és Szabyest, a médiából pedig Verebély Marcell, az RTL Klub kreatív producere vett részt.
A zsűri döntése alapján:
az év YouTube felfedezettje a Mivanaveled Show,
az év TikTok felfedezettje Szolnoki Tímea (Csimcsi).
A szoros verseny és a rajongók szavazatai alapján e két kategóriában különdíjat is kiosztott a zsüri, ami a TikTokkereknél Komjáthi Csabinak, a YouTubbereknél Sávlekötőnek jutott.
Az Instagram közönségkedvence idén
a YouTubé iRon Channel,
míg a TikToké
Az év Twitch streamerévé a TheVR-t választották.
A két legnagyobb presztízsű díj talán az év YouTubberét és TikTokkerét illeti. Előbbi a Fókuszcsoport,
utóbbi Sápi Vivi lett,
akinek kategóriájában
a két évvel ezelőtt felfedezett tehetség is különdíjat kapott a közönség szavazatai alapján.
Az év ismeretterjesztője
lett nagy versenyben, míg
a legnépszerűbb shitpost tartalomgyártó Varga Irén.
Az X-faktor különdíját NEMAZALÁNY x SOFI kapta,
az év külföldi tartalomgyártója egy Kaliforniában élő magyar lány, Livi Lathan lett.
Az év influencer csapata a Crewflix.
A TikTok szórakoztató jellege mellett a platform rendkívül sokszínűségét érzékeltette az idei év egyik újdonsága az „Okostokker” sarok, ahol elmélyültebb beszélgetéseket is lehetett folytatni edukatív tartalomszolgáltatókkal a pénzügyek, a pszichológia vagy akár a művészetek területéről.
A TikTokkerek, YouTubberek és Twitchesek egy lehengerlő közös kerekasztal beszélgetésen is bemutatkoztak, szimbolizálván, hogy a falak kezdenek ledőlni az egyes közösségi média csatornák között.
Az influencerek ezen a napon térítésmentesen vettek részt a közönségtalálkozókon, megköszönvén és viszonozván követőik egész éves szeretetét.
Felléptek Nemazalány x Sofi, Manuel, valamint az R3D1ONE hip-hop együttes tagjai, a műsorvezető Dér Heni és Szabyest. Az esemény fő támogatói a HUMDA és az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottsága voltak, játékos formában bemutatván a fiataloknak a közlekedésbiztonság gyakorlati kérdéseit.
( onBRANDS )