A BÁTORSÁG ÉRTÉKE

Creativity4Better – The Value of Bravery címmel rendez globális konferenciát az IAA (Reklám Világszövetség).

A nemzetközi szervezet ezúttal is világhírű előadókat, a saját szakterületükön globális szintű vezetőket hívott meg a virtuális színpadra.

Az esemény október 27-28.-án hibrid formátumban kerül megrendezésre és minden résztvevő számára online követhető.

További információ az exkluzív részvételi lehetőséggel kapcsolatban: IAA Hungary, iaahun@iaabudapest.hu

A Nemzetközi Reklámszövetség (International Advertising Association) a világ egyetlen globális fókuszú „háromoldalú” reklámszakmai szövetsége, amelynek tagjai a hirdetőket, ügynökségeket és a médiát képviselik. Az 1938-ban non-profit szervezetként alapított IAA vállalati tagokból, szervezeti tagokból, oktatási társulásokból, valamint 31 különböző csoportból áll, egyéni tagokkal és fiatal szakemberekkel 56 országból, köztük a világ 10 top gazdaságából.
( onBRANDS )