GLOBÁLIS TECHNOLÓGIAI EGYÜTTMŰKÖDÉST INDÍT A DAIMLER MOBILITY ÉS A VISA

Az autós kereskedelem a luxus vásárlói élmény szerves részévé válik.

2022 tavaszától a Mercedes-Benz európai ügyfelei ujjlenyomatuk segítségével közvetlenül autójukból fizethetnek a termékekért és szolgáltatásokért.

A

Daimler Mobility és a Visa közötti új globális technológiai partnerség

eredményeként a Daimler „natív” autós fizetést kínál majd. Ez azt jelenti, hogy a jelszavak megadása vagy a mobileszközökre támaszkodó fizetési hitelesítés hamarosan a múlté lehet, mivel a Visa Delegated Authentication technológiájának köszönhetően

maga a jármű biometrikusan engedélyezett fizetési eszközzé válik.

2022 tavaszától a Mercedes-Benz egyesült királyságbeli és németországi ügyfelei az autóban lévő ujjlenyomat-érzékelővel is fizethetnek, majd ezt követi a többi európai piac is. A vásárlás ezután közvetlenül az autó fejegységén vagy az MBUX-on keresztül történhet. A megoldás egy későbbi szakaszban várhatóan más piacokon is elérhető lesz világszerte.

Az autós kereskedelem a luxus vásárlói élmény szerves részévé vált.

Például a Daimler Mobility Mercedes pay nevű globális fizetési platformja lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül az autójukban vásároljanak árukat és szolgáltatásokat, beleértve a Mercedes me szolgáltatásokat, valamint egyéb felhasználási esetekre, például tankolásra és parkolásra.

Antony Cahill, a Visa in Europe vezérigazgató-helyettese és az európai piacokért felelős vezetője: “Izgatottan várjuk, hogy partnerünkkel, a Daimler Mobility-vel közösen életre keltsünk egy natív autós fizetési megoldást, ami most az autóipari innováció vezető központja. Ez egy erőteljes példa arra, hogy a digitális fizetések világvezetője és az autó feltalálója hogyan képes egyesíteni technológiáit, hogy megalkossák az autóipari szektor számára az intelligens megoldások következő generációját, biztosítva a vezetőt és az utasokat egy teljesen új, az autóba kapcsolt kereskedelmi tapasztalattal.”

Franz Reiner, a Daimler Mobility vezérigazgatója: „A Mercedes pay az autós fizetési kompetenciaközpontunk, amelyen keresztül ügyfeleinknek világszerte, a Mercedes-Benz ökoszisztémájába zökkenőmentesen integrált digitális szolgáltatásokat kínálunk. A Visával együttműködve a Daimler olyan natív autós fizetési lehetőséget kíván kínálni, amely biztonságos és felhasználóbarát módon teljesíti a kéttényezős hitelesítés követelményeit. Nincs kényelmesebb, mint az ujjlenyomatával engedélyezni a fizetést. A luxus vásárlói élményhez természetesen hozzátartozik a biztonság is, amit natív autós fizetéssel teljesítünk. Ügyfeleinknek nemcsak vezetés közben, hanem fizetéskor is biztonságot nyújtunk.”

A Mercedes pay a Daimler mobilitási és digitalizációs stratégiájának összetevője, valamint a Daimler Mobility üzleti szegmense.

A Daimler lesz az első autóipari vállalat a világon, amely beépíti a Visa Cloud Token Framework rendszert járműveibe. A Visa Cloud Token Framework egy felhőalapú biztonsági technológia, amely nagyobb rugalmasságot tesz lehetővé több eszköz között, mivel a Visa Cloud Tokenek az adatok konvertálásával és biztonságos tárolásával védik és távolítják el a bizalmas fizetési információkat. Lehetővé teszik több eszköz párosítását az autóban és azon kívül is, amelyeket ezután közvetlenül integrálnak a fogyasztó banki hitelesítő adataiba. Ez jelentősen javítja az általános fizetési élményt, mivel a fogyasztóknak többé nem kell hosszú kártyaszámokat megadniuk a vásárlás befejezéséhez, vagy váltani az eszközök között a fizetés hitelesítéséhez.

Csak a következő két évben a csatlakoztatott autók száma a becslések szerint több mint 352 millióra nő világszerte és az autós fizetések teljes volumene 2025-re eléri a 86 milliárd dollárt.

Az olyan mobilitási trendek, mint az elektromos járművek, az autómegosztás, az autonóm vezetés és a csatlakoztatott autók, növelik az innovatív fizetési módok iránti keresletet magában a járműben. Manapság, amikor autóval kapcsolatos szolgáltatásokat vásárol, sok esetben az autósnak külön eszközzel kell bejelentkeznie egy alkalmazásba vagy webhelyre. 

A Daimler és a Visa célja, hogy lehetővé tegye a felhasználók számára a problémamentes fizetési élményt az autón keresztül, miközben bővíti a számukra elérhető élmények választékát és minőségét.
( onBRANDS )