MAGYARORSZÁGON IS ELÉRHETŐ AZ AMASS DRY GIN ÉS AZ AMASS BOTANIC VODKA

Száz százalékban természetes összetevőkből álló szeszesitalok.

A 2019-ben alapított, kaliforniai székhelyű AMASS azt a célt tűzte ki az alapításakor, hogy a hagyományos szeszesital-kínálaton túlmutatva, olyan prémium kategóriás termékeket készítsen, amelyek száz százalékban természetes botanikus és adaptogén összetevőkből állnak, és kizárólag növényeket tartalmaznak. A vállalatnál a gyógynövények és fűszerek megfelelő elegyével kísérleteznek, annak érdekében, hogy

kiszolgálhassák azokat a fogyasztókat, akik a természetességet és a fenntarthatóságot helyezik előtérbe.

A vállalat egyik kiemelt alkoholterméke az AMASS Dry Gin egy komplex ízvilággal rendelkező, 45 százalékos alkoholtartamú, száz százalékban természetes összetevőkből álló gin. A kukorica alapú, erős citrusos ízű termék 29-féle gyógynövényt és fűszert tartalmaz, amely hozzávalók közül 11 Kaliforniából származik, több pedig a – korábban a filmes szakmában tevékenykedő – lepárlómester és társ-alapítónő Morgan McLachlan saját kertjében nő. Az AMASS Gin vegán, gluténmentes, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, édesítőszert és mesterséges színezéket, ellenben a készítésekor számos egzotikus gyümölcsöt, így citromot, narancsot és grapefruitot, Cascara Sagrada kérget, Reishi-gombát, valamint úgynevezett Lion’s Mane gombakivonatot és egy Ashwagandha nevű gyógynövényt is felhasználnak. A fűszerezés során pedig kaliforniai babért, hibiszkuszt, kakaót, kardamomot, kaffír lime levelet és gyömbért használnak.

Az ugyancsak 45 százalékos alkoholtartalmú AMASS Botanic Vodka ízvilágát elsősorban a skandináv italkultúra, illetve az Északi lepárlási hagyományok inspirálták. Miután a vodkát aprólékosan lepárolják, kézzel reszelt citrusokkal ízesítik. Az AMASS-vodka száz százalékban természetes alapanyagokból készül, az alkohol lágy struktúráját pedig glicerin helyett a körömvirág kivonata adja.

Az AMASS termékportfóliójának másik fontos részét, az öngondoskodásra fókuszáló üzletágként többek között a szappanok, a gyertyák és a kézfertőtlenítők adják. A prémium italmárka alkoholtermékei ma már számos országban kaphatók, összesen mintegy 1800 ponton forgalmazzák őket, így például globálisan a SOHO HOUSE-okban, hat Michelin-csillagos étteremben és négy olyan bárban is, amelyet a világ legjobb tíz bárja között tartanak számon. Hazánkban az AMASS Dry Gin és az AMASS Botanic Vodka forgalmazását a Culinaris Kft. végzi kiskereskedelmi prémium delikát üzleteiben és nagykereskedelmi csatornáin.

Emellett az amerikai vállalatban tulajdonrészt szerzett az ifj. Sánta János 100 százalékos tulajdonában álló, holdingtársaságként működő Solidium Capital Kft., amely így tovább bővítette a fenntarthatóságra, tradícióra és innovációra épülő befektetési portfólióját.
( onBRANDS )