SZERVEZETI VÁLTOZÁSOK AZ IPSOSNÁL

Az új év új struktúrát hozott az Ipsos magyar irodáján belül.

2022 januárjától a reklámkutatásokért és tracking projektekért felelős kutatói csapatot Závodszky Júlia vezeti, a szervezeti egység stratégiai vezetője pedig Szerencsés Tibor lesz (Marketing Strategy and Understanding Director, Deputy MD).

A CX szakterület élén új operatív vezető látja el a jövőben az irányítási feladatokat Skandera Nikolett személyében, aki a próbavásárlásokat, valamint a lojalitást és elégedettséget vizsgáló kutatásokat végző csapatot irányítja.

A CX stratégiáért továbbra is Földes Annamária felel. Annamari egyben az Ipsos Client Development Director pozícióját is ellátja a jövőben – ebben a funkciójában az ügyfélkapcsolatok erősítéséért, a hatékonyabb ügyfélkiszolgálásért felel majd.

“Hiszünk benne, hogy az újonnan kinevezett kollégák vezetésével még hatékonyabban tudjuk támogatni ügyfeleink sikeres üzleti döntéseit. – mondta Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezetője.
( onBRANDS )