Február 1. napjától marketing és kereskedelmi marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya.
Mottl-Molnár Orsolya junior brand managerként, majd újabb 2 év után brand managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás innovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka kétszámjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka senior brand managereként, növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozícionálta a Soproni márkát. Az anyamárka erősítése mellett, szenvedélyes újítóként, számos innovációs projekten dolgozott.
A Mottl-Molnár Orsolya által vezetett Óvatos Duhaj IPA bevezetés egy olyan mérföldkő volt a vállalat és a hazai sörpiac életében, ami megtörte az addig uralkodó láger vezérelt piacot és új fogyasztói szegmenst teremtett. 2017-2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfolió-stratégia fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégia projektet vezette tovább. Ezt követően group brand manager-i kinevezést kapott a Hazai Márkák Csapat élére, ahol folytatta a Soproni piaci pozíciójának erősítését, és az Óvatos Duhaj portfólió tovább színesítését. 2019-ben hagyta el ideiglenesen a Heineken fedélzetét szülési szabadság miatt, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza, idén február 1-jétől
marketing és kereskedelmi marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását a vállalatnál.
„Nagy örömmel és izgalommal várom az új kihívásokat, melyekbe egy nagyon erős csapattal és kimagasló márkáinkkal vághatunk bele” – mondta Mottl-Molnár Orsolya. Az új vezető kiemelte, hogy célja a piacvezető portfólió további erősítése, a valós fogyasztói igényeken alapuló márkaépítésen és innovációkon keresztül.
Orsolya egy kétéves kisfiú anyukája, szabadidejét legszívesebben a családjával tölti, emellett szívesen kapcsolódik ki jógával, főzéssel, utazással.
( onBRANDS )