AZ ÉLETVIDÁMSÁGOT JELENÍTI MEG A FANTA ÚJ „SZÍNES EGYÉNISÉGEK” KAMPÁNYA

A kampány a játékos, vidám, őszinte, friss lelkületű emberekhez szól.

A hétköznapok szürkeségét újraszínezve frissíti fel 80 éves történetét a világ első számú narancsízű üdítője. A kampány arra ösztönzi a rajongókat az élet minden területéről, hogy csavarják le egy üveg Fanta kupakját és merüljenek el egy színekkel teli világban.

A kampányt a SANTO Buenos Aires hívta életre – televíziós, közösségi média és közterületi hirdetések formájában – kiemelve benne a különböző korú és hátterű egyéniségeket. Olyan embereket, akik nyitottak, játékosak és akiket kisugárzásuk miatt szívesen vesznek körül mások. Legyen szó akár a tömlőcsővel ugrókötelező tűzoltóról, a videókonferenciához csatlakozó váratlan szőrös négylábú vendégről, vagy éppen a „világűrbe” bevásárlókocsin utazó idős hölgyről. A kampány februárban debütál televíziós és digitális platformokon.

„A Fanta a Coca‑Cola vállalat második legrégebbi és egyik legnagyobb márkája, naponta több, mint 130 milliószor fogyasztjuk világszerte. Szinte a kezdetektől egy élénk, színekkel teli márka. Ezzel a kampánnyal is arra szeretnénk ösztönözni a rajongókat, hogy találják meg azokat a pillanatokat, amik színt visznek a hétköznapok szürkeségébe. A Fanta szerelmeseinek játékos szelleme van, ez a tulajdonság pedig mostanában fontosabbnak bizonyul, mint valaha.” – mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere.

Portfólióját még inkább színesítve a Fanta egy új ízt is piacra dob: az izgalmas lila szín szőlő ízzel párosul, ezzel is feldobva a szürke hétköznapokat. A termék februártól megtalálható a boltok polcain a legtöbb kiszerelésben.
( onBRANDS )