A Netrisk-csoport lezárta a durchblickernek, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portáljának felvásárlását, miután megkapta az illetékes hatóságok jóváhagyását. A cégcsoport tevékenysége ennek nyomán Magyarország, Csehország, Szlovákia és Litvánia mellett immár Ausztriára is kiterjed, működési területén immár 37 millió lakost célozva meg.
A durchblicker a Netrisk-csoporthoz való csatlakozással olyan gyorsan fejlődő cégekhez csatlakozik, mint a Netrisk.hu, a Biztositas.hu, a Klik.cz , a Porovnej24.cz, a Klik.sk, a Netfinancie.sk, illetve az Edrauda.lt. A 2010-ben alapított durchblicker sikeres start-up vállalkozásból fejlődött egy évtized alatt Ausztria vezető márkáinak egyikévé. Jelenleg már nem kevesebb, mint 28 féle gyors és hatékony ár-összehasonlítási lehetőséget biztosít felhasználóinak. Az új tulajdonosok megjelenésével a márka változatlanul működik majd tovább a megszokott csapattal.
A Netrisk-csoport 2019 óta folyamatosan erősíti kelet-közép-európai jelenlétét: alig több mint két év alatt, hat akvizíció révén mára a régió egyik kulcsszereplőjévé vált az online ár-összehasonlítási szegmensben. Továbbra is a biztosításközvetítői piacon kiemelkedő a jelenléte, de egyre erősebb pozíciókat épít ki az olyan további ár-összehasonlító szegmensekben, mint a banki termékek, az energiaszolgáltatás és a telekommunikáció. A Netrisk-csoport vállalatai 2021-ben összesen már több mint 2 millió szerződést közvetítettek vagy újítottak meg.
Sebestyén László, a Netrisk-csoport elnöke elmondta: „A durchblicker csatlakozása a csoportunkhoz fontos mérföldkő abban a stratégiai folyamatban, amely Kelet-Közép-Európa vezető nemzetközi ár-összehasonlító platformjának kiépítését célozza. Határozott célunk ennek a stratégiai építkezésnek a folytatása a jövőben is, amelyben két fő tulajdonosunk, a TA Associates és az MCI Capital messzemenő támogatását élvezzük.”
Robert Sokolowski, a Csoport vezérigazgatója hozzátette: „Örömmel üdvözöljük a csoportban új kollégáinkat a durchblickertől. Az immár hét márkát összefogó csoportunk összesen már jelenleg is közel havi kétmillió látogatóval büszkélkedhet, de mindez csupán a kezdetét jelenti egy további többéves, erőteljes növekedési folyamatnak, amelyet immár az egyes cégeinkben meglévő know-how kihasználásával hajthatunk végre.”
( onBRANDS )