Januártól az ACG Reklámügynökség látja el a Hankook Tire Magyarország PR- és social media ügynökségi feladatait. A közös munka már el is kezdődött: a napokban hirdették ki a Hankook Oktatási Pályázati Program idei eredményeit, az év pedig további izgalmas jubileumokat, CSR aktivitásokat, termékbevezetéseket és ezekhez kapcsolódó kampányokat tartogat.
Roy Katalin, a Hankook Tire Magyarország kommunikációs vezetője fogalmazott: „Fontos volt számunkra, hogy olyan tapasztalt és integrált ügynökséggel dolgozhassunk, akiknél egyszerre tudhatjuk biztos kezekben a PR és a közösségi média aktivitásainkat. Az ACG ilyen csapat, ezért bízom benne, hogy komoly eredményeket fogunk tudni együtt elérni.”
„A koronavírusjárvány az autóipar szereplőit éppúgy alkalmazkodásra és működésük újragondolására késztette, ahogy a kommunikációs ágazatot is. Örülök neki, hogy egy ilyen friss gondolatokkal teli, lendületes időszakban kezdhetjük el a közös munkát, és biztos vagyok benne, hogy a kommunikációs erőfeszítéseink révén egyre többen ismerhetik majd meg nemcsak a Hankook termékeit, hanem társadalmilag hasznos tevékenységeit is” – fogalmazott Kenyhercz Kinga, az ACG Head of PR-ja.
Bujdosó-Nagy Bianka, az ACG integrációs és közösségi média igazgatója hozzátette: „Külön öröm számunkra, hogy egy olyan, a termékeiben prémium minőséget képviselő márkával dolgozhatunk együtt, mint a Hankook. A tavalyi évben majdnem duplájára bővülő social és content csapatunk segítségével a márka a közösségi médiában is tovább erősödhet, tervezett influenszer-együttműködéseinkkel pedig újabb célcsoportokat érhet el.”
A közös munka egy különösen izgalmas időszakban veszi kezdetét: a Hankook tavaly ünnepelte alapításának 80. évfordulóját, a magyarországi gyár alapkövét 15 éve tették le, jelenleg pedig egy 32 millió euró értékű raktárral bővítik a rácalmási üzemet. Emellett a társadalmi felelősségvállalás terén is fontos mérföldköveket értek el: a Hankook Oktatási Pályázati Program keretében idén olyan tanárokat díjaztak az Év Digitális Oktatójaként, akik új tanítási módszerek alkalmazásával sikeresen adaptálódtak a koronavírusjárvány jelentette kihívásokhoz, 2021-ben volt tíz éves az országos jelentőségű Abroncsadományozási Program, a helyi közösségek életét önkéntes dolgozói projektekkel segítő KÖSZ, Hankook! pedig idén fogja ünnepelni 10. évfordulóját.
( onBRANDS )