A kiadó a Cosmopolitan licensz szerződés lezárásában lehetőséget lát és a jövőben a saját fejlesztésű projektjeire koncentrál, amelyeken keresztül változatlanul eléri a fiatal, női olvasóközönséget. Ebben a fejlődésben a médiavállalat számít minden Cosmo-s kollégára és a portfólión belül lehetőséget biztosít a további közös munkára.
„Szomorúan vettük tudomásul a licensztulajdonos döntését, de megyünk tovább, hiszen az a tudás, amit az évek során belefektettünk a márkába, nem vész el, itt marad velünk. A cégcsoport női elérése a termék leválásával nem változik, továbbra is megőrizzük vezető szerepünket a szegmensben. A változás egyben egy új lehetőséget is jelent a számunkra, hiszen a továbbiakban szabadabban tudunk gondolkozni arról, hogy milyen formában, csatornán, és márkán keresztül érhetjük el a fiatal, női olvasóközönséget. Rengeteg új ötletünk van, amelyeket a közeljövőben meg is fogunk valósítani” – nyilatkozta Bognár Bálint a Central Médiacsoport digitálisüzletág-vezetője.
A kiadó pozitívan tekint a jövőbe és továbbra is kiemelt hangsúlyt helyez a jelenlegi licensztermékeire, a 2007 óta a kiadó gondozásában megjelenő Marie Claire-re – a Central prémium glossy magazinja -, amely a nyomtatott kiadás mellett az online térben 40 000 egyedi napi felhasználót, a social térben pedig több mint 130 000 követőt ér el, valamint a National Geographic-ra amely példányszámában és olvasottságában (Átlag eladott példány megjelenésenként: 20 899, forrás: Matesz 2021/Q4: 20 899 átlag-eladott. Olvasottság: 140 500 fő, forrás: NOK 2021/Q4 16-75 éves korosztály) is megelőzve versenytársait piacvezető, és közel 20 éve képviseli a 140 éves világmárkát a hazai piacon.
( onBRANDS )