
A Nanushka a honlapján támogatási nyilatkozatot tett közé, amiben kiáll Ukrajna állampolgáraiért.
A háború kitörése óta számos nyugati nagyvállalat, márka, többek között a Starbucks, a Coca-Cola, a McDonald’s és a KFC is kivonult Oroszországból.
A menekültek érdekében több szervezettel működnek együtt, “A Nanushka továbbra is támogatást és pénzeszközöket adományoz Ukrajna polgárainak.” – írják a nyilatkozatban.
Másokat is arra biztatnak, hogy “hogy keressenek módokat a humanitárius erőfeszítések támogatására, a személyes és vállalati adományozástól egészen a saját csatornáik használatáig a széles körben megosztható információk bemutatására.”
A Nanushka az Oroszországgal kötött üzleti megállapodásait is felfüggeszti.
“Ez elengedhetetlen lépés számunkra a jelenlegi helyzetben. Ez a döntés nem orosz ügyfeleink vagy barátaink ellen szól, hanem kiállás Ukrajna inváziója ellen. Intézkedésünk kötelezettséget vállal arra, hogy a leadott és nem teljesített rendelések kiszállítását megszünteti, és ideiglenesen nem vesz fel további megrendeléseket orosz partnereinktől. – írják a nyilatkozatban.

A divatház alapítója és kreatív igazgatója, Sándor Szandra még a rendszerváltás előtt született, személyes élményei vannak az orosz befolyásról, így érzelmileg is erőteljesebben érinti a helyzet.
( onBRANDS )