Május 13-ig lehet nevezni a Magyar PR Szövetség által meghirdetett versenyre, a PREXA-ra, amelynek célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat.
A díjra kategóriában és iparágak szerint egyaránt lehet nevezni.
A kategória győztesek mellett egy fődíjat és 4 további díjat is kioszt a szakmai zsűri. A nevezési időszakban két webinárt is szervez az MPRSZ.
A PR Excellence Hungary Award pályázatra 2021-es évben megvalósult PR kampányokat várnak, összesen 13 kategóriában és 14 iparágban. Folyamatosan fejlődik a PR szakma, amely egyre több területen van jelen. Ezért is bővítették a pályázható kategóriák listáját. A tavalyi 6 kategória mellett megjelentek olyan új területek, mint a fenntarthatóság, környezetvédelem, vagy a digitális kommunikáció, de külön díjazzák a kisköltségvetésű, azaz egy millió forint alatt megvalósult kampányokat is. Így nagyobb teret biztosítva a PR terület valamennyi képviselőjének.
„Az MPRSZ számára fontos, hogy az egész PR szakmát képviselje, ezért is fejlesztjük folyamatosan díjainkat, hogy azok hozzájáruljanak a public relations szakma elismertségének erősödéséhez, valamint a szakmai színvonal további növeléséhez. A PR Excellence Hungary Award a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állít a hazai kommunikációs szakma művelőinek. Éppen ezért 2022. június 9-én a shortlistre kerülők élőben prezentálják majd a pályaműveket a zsűri számára, amely esemény nyilvános lesz minden érdeklődő számára.” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
Kedvezményesen április 15-ig, normál nevezési díjjal pedig május 13-ig lehet jelentkezni a PREXA-ra, ahol az angolul beérkező pályamunkákat külön, nemzetközi kategóriában is díjazzák. A kampányértékelések mellett a PR szakma képviselőit is fogják díjazni. Az Év Kiváló PR-szakembere Díjra bárki, míg az Utánpótlás Díjra a 35 évet még be nem töltött PR szakemberek nevezhetnek. A PREXA-n elért eredmények alapján kihirdetik az Év Ügynökségét is, és idén először az ún. Innovatív megoldások/újdonság ereje Díj is kiosztásra kerül.
Az MPRSZ célja, hogy minél több olyan csapat, vagy akár személy pályázzon, aki ezelőtt nem mérettette meg magát PR versenyen. Ezért március 21-én és április 21-én információs webinárt tartanak az érdeklődőknek, ahol feltehetik kérdéseiket a pályázni szándékozók.
A PREXA díjpályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív Magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.
( onBRANDS )