A HUNTSWORTH COMMUNICATIONS ACCORDIENCE NÉVEN MŰKÖDIK TOVÁBB

Az Accordience egy új igazgatótanáccsal folytatja.

A Huntsworth Communications nemzetközi public relations, public affairs, pénzügyi és vállalati kommunikációs csoport az Accordience névre váltva új korszakot nyitva a cég életében.

A csoport és vezető ügynökségei, a Grayling, a Citigate Dewe Rogerson (CDR), a Red és a nemrég felvásárolt Cirkle együttesen több, mint 100 millió dolláros árbevétellel, közel 1000 alkalmazottal rendelkezik majd és 30 országban folytatja tovább tevékenységét.

Az Accordience élére a Grayling globális vezérigazgatóját, Sarah Scholefieldet nevezik ki, aki a munkakört a Graylingnél betöltött vezetői pozíciójával összehangolva fogja ellátni.

Sarah Scholefield

2015 óta vezeti a Graylinget, ezt megelőzően pedig a FleishmanHillard és az Edelman vállalatoknál dolgozott nemzetközi vezetői beosztásban.

A Huntsworth korábbi pénzügyi igazgatója és felsővezetője, Neil Jones lesz a csoport elnöke, Mike Morgan, a Red vezérigazgatója pedig a csoport alelnöke.

“Az Accordience megalakulása sarkalatos pontot jelent csoportunk fejlődésében. A csoportot azért hoztuk létre, hogy segítsünk a márkáknak és a vállalkozásoknak elérni és megszólítani a számukra fontos közönséget, valamint lehetőségeket teremtsünk és pozitív változást érjünk el ügyfeleink és munkatársaink életében. Magasan képzett szakembereink és globális méretű jelenlétünk páratlan és rendkívül versenyképes csoporttá tesznek bennünket.” – mondta el Sarah Sholefield.

Neil Jones elnök hozzátette: “Sarah a Grayling élén bizonyított innovatív vezetői stílusa miatt a legjobb választás arra, hogy irányítsa az Accordience-t az új korszakba lépésünk során. A Cirkle nemrégiben történt felvásárlása jól mutatja növekedési törekvéseinket, és célunkat, hogy olyan, világszínvonalú ügynökségeket hozzunk létre, amelyek vezető szerepet töltenek be területükön. Az Accordience pártfogása alatt működő ügynökségek határozott válasszal szolgálnak a folyamatosan fejlődő ügyféligényekre, és képesek arra, hogy mind csoportként, mind egyénileg kimagasló teljesítményt nyújtsanak”.
( onBRANDS )