MÁRKANAGYKÖVETEK A BIOTECHUSA CSR PROGRAMJÁNAK ÉLÉN

A 2021 elején indult társadalmi felelősségvállalási programjuk éves keretösszege 100 millió forintos nagyságrendű.

A BioTechUSA-cégcsoportnál az elmúlt évben azon dolgoztak, hogy megtalálják a márkához legjobban illeszkedő karitatív célokat, szociális ügyeket. Ennek eredményeképpen jó szomszédokként támogatják azokat a közösségeket, amelyek otthont adnak irodájuknak, gyáraiknak és logisztikai központjaiknak, valamint értékteremtő civil szervezetek munkáját segítik.

A sport erejével gyűjtenek karitatív célokra,

melynek keretében beteg gyermekek gyógykezeléséhez járulnak hozzá, illetve endometriózissal küzdő hölgyeket támogatnak. Kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalatként nagy hangsúlyt fektetnek az egészségügyben dolgozók immunvédelmének biztosítására és kórházak felszerelésére is, például CTG-gépet és Inbody testelemző mérleget vásároltak. Eddig több mint 25 szervezetet támogattak mintegy 130 millió forint összértékben és csaknem 40 000 doboz terméket adományoztak.

A BioTechUSA felsővezetése, tulajdonosai számára a cég mottója, a ‘The Feeling of Success’ nemcsak egy szlogen, hanem komoly felelősséget is jelent.

A programhoz a közelmúltban Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő testépítő legenda is csatlakozott CSR nagykövetként.

“Európa egyik legnagyobb sportcélú élelmiszer és étrendkiegészítő gyártójaként nagyon fontos számunkra, hogy világszerte milliókat motiváljunk arra, hogy egészségesebb és sportosabb életet éljenek. Látunk magunk körül olyan sorsokat, élethelyzeteket, amik mellett a gazdasági sikereink tudatában egyszerűen nem tudunk elmenni. Ezért döntöttünk úgy, hogy társadalmi felelősségvállalási programunkat kiterjesztjük olyan támogatandó szervezetekre, amikkel tudunk azonosulni és még egy lépést teszünk környezetünk érdekében” – ez a meggyőződés hajt, mondja Lévai Bálint vezérigazgatót, tulajdonos.

“Annak idején gyerekekkel kezdtem el foglalkozni, küzdősportra edzettem őket, ezért az én szívemhez különösen közel állnak azok az aktivitások, amelyek során hátrányos helyzetű, sportoló gyerekeket tudunk támogatni. Hiszen hol segítsen az ember, ha nem az élet elején? Annak a vállalatnak, aki gazdaságilag elért egy bizonyos érettségi szintre, annak kötelessége a környezetét is támogatni, így lesz egy egészségesebb, jobb és mosolygósabb társadalom Magyarországon” – mondta a programról Lévai Balázs kereskedelmi igazgató, tulajdonos.

( onBRANDS )