PROGRAMMATIC ÜZLETÁG VEZETŐ ÉRKEZETT AZ ADAPTIVE MEDIÁHOZ

Április 1-től Tordai Norbert vezetése alatt működik az Adaptive Media programmatic értékesítési üzletága.

A szakember feladata a cég programmatic értékesítési folyamatainak összehangolása és irányítása, valamint értékesítési stratégiájának megvalósítása lesz.

Tordai Norbert több mint 10 éve dolgozik az online média területén, ez idő alatt jelentős tapasztalatot szerzett mind kampánymenedzsment, mind programmatic téren. Karrierjét elsősorban kiadói és sales house oldalon töltötte: 2014-ben kampánymenedzserként csatlakozott a CEMP (ma Indamedia) csapatához, ezt követően induló site-ok felépítésében segített hirdetéstechnológiai szempontból, míg 2018 és 2022 márciusa között az EvoMediánál felelt a cég HOPPex programmatic területéért és fejlesztéséért.

“Az online médiában eltöltött 10 év alatt a szakma több területén is volt szerencsém tapasztalatot szerezni, szemtanúja voltam számos technológiai újítás bevezetésének és piacképessé transzformálásának. Nagyon örülök, hogy az Adaptive-nál lehetőséget kaptam arra, hogy a megszerzett tudásomat kamatoztassam és segíthetem a cég programmatic folyamatinak optimalizálást és továbbfejlesztését. Külön öröm számomra, hogy egy ilyen hosszú és sikeres múltra – idén 15 évre – visszatekintő sales house életének lehetek a része.” – tette hozzá Tordai Norbert.

Az Adaptive Mediánál vezetőként a programmatic értékesítési üzletág összefogásáért, technológiai fejlesztéséért, illetve a cég üzleti stratégiájába való illesztésért felel.
( onBRANDS )