Magyarországon a Yettel elsőként indít 5G technológián alapuló, lakossági ügyfeleknek szóló otthoni internetszolgáltatást. Az új szolgáltatás bevezetését kísérő kommunikációs kampány az egyensúly gondolata köré épül, és egy izgalmas technikai megoldásokkal készült reklámfilmmel indul május 5-én.
A Yettel célja, hogy ösztönözze ügyfeleit az egyensúly elérésére az életben,
és olyan termékeket, szolgáltatásokat kínáljon, amelyek támogatják ezt az ambíciót. De mit is jelent az egyensúly? Minden embernek más és mást. Jóga, elcsendesülés, kockulás a haverokkal, kikapcsolódás a családdal, vagy éppen elmerülni a munkában, ami egyszerre hivatás és szenvedély? A Yettel a digitális világon keresztül mindenkinek a maga módján segít megtalálni a saját egyensúlyát. Ezt hangsúlyozza a márka első hazai fejlesztésű kampányában és az annak keretein belül debütáló reklámfilmben, amely az országos elérhetőségű otthoni internetszolgáltatásáról szól, emellett pedig egy erős promóciós üzenetet is célja átadni a fogyasztóknak.
„Egy új márka első lépéseit meghatározni elképesztően izgalmas feladat, és ezt a kampányt is hosszas tervezés előzte meg. A Yettelt a kezdetektől egy olyan márkaként szerettük volna elhelyezni az emberek fejében, akire integrált szolgáltatóként számíthatnak, hiszen nem csak a mobil-, de már az otthoni internet üzletágban is megvalósul az országos lefedettségünk. Szeretnénk minél több embernek segíteni az egyensúly megtalálásában, és hisszük, hogy az otthoni internetnek ebben nagyon fontos szerepe van.” – mondta el Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
A kivitelezést tekintve a kampányhoz készült reklámfilmhez olyan megoldást kerestek, ami képes átadni azt a lendületet és dinamizmust, amivel a Yettel berobbant a piacra, illetve amit a márka maga is képvisel.
„Teljesen új alkotói folyamatba csöppentünk bele: robotkamerával dolgoztunk, hatalmas épített díszletben másodpercre pontosan megkomponált mozdulatokat rögzítettünk és nagyon meghatározó eleme volt a filmnek a VFX, azaz a vizuális effektusok. A koncepciótól a scripten át a végleges filmig folyamatosan formálódott az elképzelésünk, és a végeredmény igazi csapatmunka eredménye: a rendezőpárosunk és az egész stáb folyamatosan dobálták az ötleteket, amitől jobb és jobb lett film.” – tette hozzá Horváth Gergő, a kampányt fejlesztő Artificial Group kreatív igazgatója.
A kampány és a reklámfilm május 5-től fut országos tévécsatornákon, online, illetve közterületen is.
( onBRANDS )