A kampány középpontjában olyan művészek állnak, akik tehetségükkel rendkívülivé teszik a hétköznapokat.
A kampány a múlt lencséin keresztül tekint a jövőbe, és nyomon követhetjük, ahogy a szereplők felfedezik belső szenvedélyüket. Ezek a tehetséges művészek mind egyedi stílust képviselnek, amellyel újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket.
A „The Drive, within” nevezetű kampányban a motorversenyző, fotós és filmrendező, Dimitri Coste, a francia színésznő és zenész, Soko, valamint a sztártetováló művész, Dr. Woo mutatják be a Persol modelleket. A szereplőket Kalle Gustafsson kapta lencsevégre Los Angelesben, fotóin pedig kiemelte a művészek inspirációját, elképzeléseit, és az általuk közvetített Persol életérzést.
A Los Angelesben született Dr. Woo a világ legkeresettebb tetoválóművésze, aki az ultrafinom, egytűs mintáival és egyedi stílusával vált ismertté. Munkáival igazi kulturális jelenség lett a kortárs stílusban.
A kaliforniai sivatagból Hollywoodba motorozva Dimitri Coste egy pillantással megidézi a Persol történetét. Fotósként és amatőr motorversenyzőként a divatfotózásokon és nehéz terepeken is az ismeretlen, új utakat részesíti előnyben.
A francia énekes, dalszerző, zenész és színésznő, Soko egyedi művészi alkotásairól ismert. Sokoldalú megközelítése számos lehetőséget nyitott meg zenei és filmes területen saját karrierjében, és a feltörekvő tehetségek életében is. A kampányban Soko képviseli a természetes stílust, és spontán személyiségjegyeket, valamint az új generációs ikonok ellenállhatatlan vonzerejét.
( onBRANDS )