WHAT THE…FANTA?!

Új, titkos ízzel invitál játékra a Fanta.

A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital, aminek a pontos ízét egyelőre homály fedi.

A Fanta a kezdetektől egy élénk, színekkel teli márka, amelynek továbbra is az a küldetése, hogy játékra és szórakozásra buzdítsa az embereket ebben a gyakorlatias világban. A limitált kiadású, hozzáadott cukortól mentes #WhatTheFanta termék újabb lehetőséget biztosít arra, hogy vicces módon kapcsolódjon a fogyasztóival, akik mindig is kíváncsiak voltak az új Fanta-ízekre, főleg, ha azok titokzatosak.

A rendhagyó termékbevezetés kifejezetten azokat

a Z generációs fogyasztókat célozza,

akik színesben látják az életet és nyitottak a felfedezések világára, beleértve az új ízélményeket is. A narancs a legsikeresebb Fanta-íz, de a márka játékos karakteréből kifolyólag továbbra is cél, hogy meglepjék fogyasztóikat.

„A közkedvelt és a fiatalok körében rendkívül népszerű Fanta filozófiájának középpontjában mindig is a szórakozás állt. Minden kampányunk előtt azon gondolkodunk, hogyan tudnánk színt vinni a szürke hétköznapokba. Az új #WhatTheFanta kampány elindításakor sem volt ez másként. Olyan belevaló és kíváncsi fiatalokat szeretnénk elérni, aki rajonganak a játékos kihívásokért és nem riadnak vissza a rejtélyektől sem” – tette hozzá Kölcsei Gergely, a Coca-Cola magyarországi marketingvezetője.

A titkos ízre a nyár végén derül majd fény egy videóban.

A limitált kiadású #WhatTheFanta üdítőital országosan májustól érhető el, 500ml-es és 1.75l-es kiszerelésekben.
( onBRANDS )