A Zalando Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt, akik ezzel a hazai piac legnagyobb termékkínálatához nyertek hozzáférést.
A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak az adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger márkáktól kezdve a Hugo Bosson és a Guessen át egészen Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino divatos darabjaiig.
A Zalando kínálatában számos olyan márkával találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyar piacon.
A rendkívül széles választékon túl a Zalando a vállalat jól ismert kényelmi funkcióit is elérhetővé teszi Magyarországon. A hazai vásárlók igénybe vehetik az ingyenes házhoz szállítási szolgáltatást (minimum 5 990 forintos rendelési érték esetén), a rendelést követő 100 napig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséggel élhetnek, emellett a vásárlást megelőzően és azután is segítőkész, magyar nyelvű ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre, így az otthonukban élhetik át a próbafülke élményét.
A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket, akár a házhozszállítást, akár a több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot választják. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével, vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik. A felhasználók kényelmének érdekében a szolgáltatás várhatóan további kézbesítési lehetőségekkel bővül a következő hónapokban. Mindemellett a Zalando a legkedveltebb fizetési módokat kínálja ügyfelei számára, akik készpénzes utánvéttel, bankkártyával, Paypal használatával és előrefizetéssel is rendezhetik rendeléseiket.
“A Zalandónál mindenki megtalálhatja a kedvenc stílusát. Örömmel üdvözöljük a magyarországi vásárlókat a Zalando-univerzumban, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk az online divat iránti egyre növekvő igényeiknek. A divatáruk legizgalmasabb választékát és kényelmes vásárlási élményt nyújtunk a magyar vásárlóknak, hogy így váljunk számukra a divat kiindulópontjává” – mondta Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója.
A helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is hatalmas lehetőséget jelent a vállalat magyarországi indulása, hiszen a Zalando partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül. A Zalando ezzel kívánja segíteni a helyi márkák és kiskereskedők növekedését, nemzetközivé válását, és digitális stratégiájuk megvalósítását.
A következő hetekben indul a Találd meg kedvenc stílusod a Zalando oldalán elnevezésű helyi kampány, amelynek köszönhetően az új vásárlók is megismerkedhetnek a Zalando széles divatkínálatával. Az online és offline csatornákon is megjelenő kampány tévé- és rádióhirdetésekben, online híroldalakon és a közösségi média felületein fut majd. A kampány hasonló gondolkodású helyi hírességeket és influencereket összehozva olyan inspiráló hazai tehetségeket mutat be, akik a magyarországi divatkultúra esszenciáját ragadják meg, a Zalando páratlan divatválasztékának felhasználásával fejezik ki egyéni stílusukat és öltözködési ötleteket adnak másoknak is. A Zalando induláskor 25 százalékos kedvezményt biztosító utalvánnyal szeretne minden új vásárlójának kedveskedni, ezt követően pedig júniusban és júliusban is szezon végi kiárusítást tart majd.
( onBRANDS )