A „Showcasing Innovations” holisztikus, 360 fokos márkakampány a Mercedes-Benz úttörő technológiai jellemzőire összpontosít. Egy újonnan kigondolt, már-már szürreálisnak tűnő vizualizációban az EQE négy újítása kerül bemutatásra a közösségi médiában, a TV-reklámokban és a nyomtatott hirdetésekben, hogy
szemléltesse a kényelem, a biztonság és a minőség márkaértékeit.
A Mercedes-Benz, mint az autó feltalálója több mint 130 éves innovációs erejét hangsúlyozza az EQE üzleti limuzin kampányában és ezáltal
egyesíti a márka- és termékkommunikációt az „Innovations by Mercedes” állítással.
A „Showcasing Innovations” kampány bemutatja, hogy a luxusmárka technológiailag hogyan fejlődik és mozdítja elő az egyéni mobilitást. Az összes bemutatott funkció a vásárlói élményre összpontosít, mint a Mercedes-Benz “maximája”. A kampány egy „varázslatos garázsban” játszódik – egy olyan helyen, ahonnan számos találmány származik. Ebben a térben és időben messzire létező virtuális „agytrösztben” a kampány főszereplője, a Mercedes varázslatos kinézetű szobáin vezet át bennünket, és bemutatja az újításokat. A néző számára teremtett szürreális hatás sajátos módon teszi érzelmileg megfoghatóvá a digitális prezentációt.
A „Showcasing Innovations” kampány Németországban és nemzetközi szinten is futni fog, változó piac-specifikus dátumokkal. A közösségi médiában a hosszú (94 másodperces) filmeken kívül nyolc, különböző 30 másodperces változatokként, mozgóképek és állóképek különféle formátumokban, valamint nyomtatott és outdoor hirdetések lesznek láthatóak. A kampány késő ősszel további aktiválással folytatódik.
Vezető ügynökség:
Antoni a kampány ötletéért, koncepciójáért és megvalósításáért:
Gyártó cég: Tempomedia
Videó: Spellwork
Fotók: Recom Berlin
Ügynökség: Liganova a müncheni Mercedes-Benz Stúdió Odeonsplatz varázslatos garázsának ötletéért, koncepciójáért és megvalósításáért
( onBRANDS )