A cégcsoportnál eltöltött 5 év után új pozícióban, marketing és media managerként folytatja munkáját Tasi Dóra, aki a cégcsoporthoz tartozó brandek építéséért és médiatervezéséért, valamint a marketing csapat vezetéséért felel majd.
A szakember korábban a Douwe Egberts Omnia és Paloma márkákkal foglalkozott elsősorban, többek között ő felelt az Omnia 50 éves születésnapi aktivációjának fejlesztéséért és implementálásáért 2018-ban, valamint a Barista Editions portfolió 2019-es bevezetéséért. Magyarország második legnagyobb kávé márkáján szerzett tapasztalatait fogja kamatoztatni az új munkakörben stratégiaalkotás, médiakommunikáció és innovációs területen.
Kitűzött célok között szerepel a Douwe Egberts Omnia márkát az első számú, legkedveltebb kávémárkává tenni a hazai piacon,
valamint a nemzetközi márkák (L’Or, Senseo, Jacobs) pozícióit erősíteni az egyadagos kávék szegmensében. Továbbá kiemelt szerepet kap a tea piacon megvédeni a Pickwick piacvezető státuszát, mindezt egy elkötelezett és szakmailag erős csapattal.
A kinevezésről Tasi Dóra így nyilatkozott: „Egy marketing szakember számára rendkívül izgalmas olyan kategóriákon dolgozni, amelyekkel szinte mindenkinek van valamilyen, de inkább meghatározó kapcsolata. A háztartások közel 100%-a kávézik vagy teázik, nagyobb részüknél ez a kötődés rendkívül erős és nem csak funkcionális, hanem emocionális szinten mozog, így a marketing kommunikációs feladatok rendkívül sokrétűek és számos lehetőséget rejtenek. Emellett a Jacobs Douwe Egberts magyarországi szervezeténél eltöltött közel 5 évem alatt folyamatosan lehetőségem nyílt új projektekben részt venni, új területeken kipróbálnom magam. Örülök, hogy ezúttal is bizalmat szavaztak nekem, hogy tovább tudjak fejlődni, tanulni.”
„Jelentősen nőtt a forgalmunk az elmúlt években, amelynek köszönhetően sikerült kilobbizni ezt az új, a magyar üzlet és szervezet szempontjából kritikus pozíciót. A feladatkör meglehetősen összetett, mivel a központilag támogatott globális márkák mellett erős hazai márkákat is forgalmazunk. Utóbbiak esetén professzionális és átfogó helyi marketing munkára van szükség, az új termékek tartalmának és csomagolásának kialakításától, a sikeres piaci bevezetésen át a célfogyasztói támogatásig. Örülök, hogy Dóri élt a lehetőséggel és önmagához hűen teljes erőbedobással fogott neki az új kihívásnak, hiszen szükségünk van kiemelkedő szakmai tapasztalatára és pozitív hozzáállására. A további közös üzleti és szervezeti sikerek elérésében is biztosan tudom, hogy számíthatok rá.” – fűzte hozzá a cég magyarországi ügyvezető igazgatója, Péntek András.
Az öt fős marketing csapatban megüresedett Brand Manageri pozíció betöltése még folyamatban van.
( onBRANDS )