Ezt a minősítést az unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel
a Growww Digital az első olyan digitális marketing-ügynökség Magyarországon, amely Google Kiemelt Partner cím mellett CSS Premium Partner címet is szerzett.
„Két éve azzal a céllal indítottuk el a szolgáltatásunkat, hogy segítsünk a hazai vállalkozások számára leküzdeni a külföldi e-kereskedőkkel szembeni többéves versenyhátrányt. Ezért vagyunk nagyon büszkék az új minősítésre” – árulta el Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.
Mint ismeretes, a Shopping hirdetési forma 2019-ben vált elérhetővé Magyarország, Románia és Szlovákia piacain, majd gyorsan meghatározóvá vált. A hirdetési formátum jelentősen átalakította a hirdetési szokásokat, hiszen akár 70 százalékát is kitehetik egy webáruház teljes, Google Adsből érkező forgalmának.
A Shopping kelet- és közép-európai indulásakor a Growww Digital volt a régió első ügynöksége, amely CSS licencet szerzett 2020-ban. A növekedésvezérelt digitális marketing-ügynökség mára 12 országban támogat Shopping kampányokat, mintegy 250 e-kerekedő számára.
A Google CSS Partner Programja keretében a hirdetők kedvezményesen jeleníthetik meg Shopping hirdetéseiket. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google saját CSS-e, a Google Shopping legyen az egyetlen út a Shopping hirdetések indításához.
( onBRANDS )