A Mercedes-AMG 55. évfordulója alkalmából az olasz Santoni cipő- és bőrgyártó rendkívül exkluzív kapszulakollekciót mutat be. Női és férfi csizmát, tornacipőt és versenyboxert limitált, egyenként mindössze 55 darabos kiadásban gyártanak. A Mercedes-AMG 55. évfordulója alkalmából minden modellen megtalálható az „55 years” logó. Az AMG színvilága – fekete, szürke, fehér és piros –, valamint a jól elhelyezett AMG logó további szoros kapcsolatot teremt a Mercedes-Benz Group AG teljesítmény- és sportautómárkájával.
A “Santoni for AMG” kollekció egyesíti a Mercedes-AMG Performance Luxury világát Santoni kézműves és tervezési szakértelmével.
“A Mercedes-AMG és a Santoni hosszú évek óta szoros együttműködésnek örvend, amely az FIA által jóváhagyott versenycipőkkel és stílusos alkalmi cipőkkel kezdődött. Az 55. évfordulónkra készült exkluzív cipőkollekció a legmagasabb szintű sportos dizájnt stílusos és kézműves gyártási minőséggel ötvözi. Tökéletesen illik ehhez a különleges alkalomhoz” – mondja Philipp Schiemer, a Mercedes-AMG GmbH vezérigazgatója.
Az exkluzív „55 éves” férfi és női kiadás egyik kiemelkedő darabja a magas felsőrésszel és fűzővel ellátott unisex „Raceboxer” modell, amely a boxerek és versenyzők sportcipőinek elemeit ötvözi, és két színváltozatban kapható.
“A Raceboxer a legelső “Santoni for AMG” modell újraértelmezése, amelyet 2007-ben fejlesztettünk ki. Ezt a versenycipőt kizárólag a Mercedes-AMG 55. évfordulójára terveztük. Nagyon sportosan és kifejezően értelmezi az életmódot és a luxust, de ugyanakkor az FIA jóváhagyta és tanúsította professzionális versenyzésre” – mondja Giuseppe Santoni, a Le Marche-i luxusgyártó vezérigazgatója.
Egy fűzős tornacipő három színváltozatban és bokáig érő csizma is tiszteleg a Mercedes-AMG és a Santoni hosszú távú együttműködése és az AMG 55. évfordulója előtt. A meglepő, merész dizájn a kiváló kivitelezéssel kombinálva a limitált példányszámú kollekciót rendkívül kívánatos gyűjtői tárgyakká teszi.
Ezeket
kizárólag a Santoni Online Boutique-on keresztül értékesítik.
A Santoni 1975-ben kezdte meg működését Corridoniában, Olaszország Marche régiójának cipőkészítő negyedének szívében. Az alapító Andrea Santoni keményen dolgozott a kézműves folyamat iparosításán, miközben megőrizte a tervezés sértetlen minőségét, a legjobb anyagok kutatását és a kiváló gyártást. Az eredetileg csúcskategóriás lábbeliműhely negyven év alatt a luxuscikkek globális piacának egyik vezető szereplőjévé vált. A cég élén ma Giuseppe Santoni áll, aki
édesapja mesterség iránti szenvedélyét egy globális, innovatív és sokrétű márka víziójával párosítja.
A Mercedes-AMG új márkakampánnyal ünnepli fennállásának 55. évfordulóját
55 éves vállalati története során a Mercedes-AMG többször is mércét állított fel a teljesítmény- és sportautó piacon, így lenyűgöző sikertörténetet írt le: Hans Werner Aufrecht és Erhard Melcher alapítók 1967-es kétfős indulásától a mai napig. korszerű fejlesztőhely saját motorgyártó üzemmel, több mint kétezer magasan kvalifikált alkalmazottal és egyedülálló járműportfólióval. Az új márkakampány ezt a rendkívüli fejleményt az “55 év – megváltoztatja a játékot” állítással veszi észre, és egyben a jövőbe mutat. A Mercedes-AMG alkalmazottai és prominens márkanagykövetei a vállalat játékot megváltoztató szerepet töltenek be.
Arra ösztönöznek, hogy gondolkodj és cselekedj úgy, mint egy gamechanger.
A 360 fokos kampányt az AMG modellportfóliójából származó, történelmi és jelenlegi ikonokkal kiegészített járműpárosítások teszik teljessé. 2022 június közepétől július végéig elérhető lesz az összes releváns Mercedes-AMG a közösségi média csatornán.
“Az AMG 55 éve újra és újra feltalálja magát. Ahogyan az alapító atyáinknál is történt, ma is különleges optimizmus uralkodik Affalterbachban. Az irány egyértelműen egy felvillanyozott jövő felé irányul. Az elmúlt években rendkívül magasak a jövőbeli projektjeink követelményei. Büszke vagyok arra, hogy telephelyünkön a legjobb alkalmazottakra támaszkodhatunk. Mert ők igazi gamechanger-ek, akik az AMG-t olyan különlegessé teszik. Ezt szeretnénk kampányunkkal is hangsúlyozni ” – mondja Philipp Schiemer, a Mercedes-AMG GmbH igazgatótanácsának elnöke.
Márkakampány hiteles emberekkel és autós történetekkel
Az “55 years – changing the game” ezt a szellemiséget veszi észre, és egy 360 fokos közösségi médiakampányba fordítja le – videóklipek és állóképek formájában autentikus történetekkel emberekről és járművekről. A megvalósítás számos, egymást kiegészítő elemet tartalmaz. Az AMG alkalmazottai közösségi csatornáikon közlik a „játék megváltoztatásával” kapcsolatos kijelentéseiket. A Brand Ambassadors will.i.am, Susie Wolff, David Coulthard és Lewis Hamilton nyilatkozataikkal aláhúzzák az alapvető üzenetet, és
hidat építenek a hagyományoktól a jövő felé.
A Mercedes-AMG jelenlegi portfóliója több mint ötven járműből áll. A választék a különböző karosszériájú, nagy teljesítményű járművektől a teljesen önálló fejlesztésű sportautókig, például a Mercedes-AMG GT 4 ajtós modellig és az új Mercedes-AMG SL-ig terjed.
( onBRANDS )