Az Instagramnak a közelmúltban súlyos kritikákkal kellett szembenéznie felhasználóitól – köztük a Kardashianstól –, miután úgy gondolták, hogy egyre inkább TikTok-klónná alakul. -írja LEADERSNET. A Meta Facebook-csoporthoz tartozó közösségi médiaplatform ezután visszafordította az algoritmusában már végrehajtott és betervezett változtatásokat, hogy ne zavarja tovább a felhasználókat.
Úgy tűnik, ez nem tartja vissza az Amazont attól, hogy maga a TikTok nyomdokaiba lépjen: a Wall Street Journal egyik jelentése szerint az online kereskedő olyan fotó- és videó feedet tesztel vásárlási alkalmazásában, amely erősen emlékeztet a kínai közösségi média platformra. A képek és klipek szívet kaphatnak, és megoszthatók másokkal. A funkciót jelenleg az alkalmazottak belsőleg tesztelik.
Ezzel a lehetséges újítással az Amazon nem csak a kiskereskedőket, hanem a befolyásolókat is szeretné megszólítani: a hírfolyamnak lehetővé kell tennie számukra, hogy közvetlenül ott reklámozzák termékeiket, ahol megvásárolhatók.
( onBRANDS )