Smaragd Akadémia néven indítja újabb vállalkozást Lakatos Zsófia, az Emerald PR ügynökség tulajdonosa, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és Örökös Tagja.
„Az elmúlt évek olyan új kihívások elé állították a vállalatokat, amelyek hatással vannak a munkavégzésre is. A pandémia, a munkaerőhiány, a generációs kihívások, a háború és a gazdasági válság következménye például a vezetői útvesztés, a szétesett csapatok, a motiválatlan kollégák és a lojalitás hiánya. A vezetők jól-rosszul küzdenek a helyzettel, és próbálnak talpon maradni, de segítségre van szükségük.” – mondja a szakember.
Megoldást a tréning cégek és a vezető-fejlesztők nyújthatnak, ám a legtöbb vállalat nem tudja, kihez forduljon, kiben bízzon. Sőt többnyire azt sem tudják, milyen segítségre volna szükségük. A tréning cégek és tanácsadók ezzel szemben azzal küzdenek, hogy megkülönböztessék magukat és megismertessék ajánlatukat a potenciális ügyfelekkel.
A Smaragd Akadémia azért jött létre, hogy a vállalatok és a tréning cégek egymásra találjanak.
A vállalkozás személyes tapasztalat alapján képvisel tréning cégeket, egyfajta tréningből csak egyet. A képviselt tréningekről egyoldalas, könnyen átlátható bemutatkozó anyagot készítenek. A Smaragd Akadémia csapata felméri a vállalatok igényét és kiajánlja a számukra legmegfelelőbb tréninget, a szolgáltatás a vállalatok számára ingyenes.
„Úgy gondolom, az elmúlt két évtizedben szereztem olyan nevet a kommunikációs szakmában és építettem ki olyan üzleti kapcsolatokat, amelyek megalapozták azt, hogy adnak a véleményemre. Ha ajánlok valakit, annak általában súlya van. Bízom benne, hogy kollégáimmal valós segítséget tudunk nyújtani egyrészt a vállalatok és a HR-szakemberek, másrészt a tréning cégek számára”. – mondta Lakatos Zsófia.
( onBRANDS )