A nyár folyamán többfordulós pályázaton választotta ki új üzleti és marketing stratégiájának támogatására új lead ügynökségi partnerét a METRO.
A People Group ügynökségi csoport feladata és felelőssége a márka megújítása, az új üzleti szolgáltatások népszerűsítése, illetve az üzleti célok támogatása, mind stratégiai, mind kreatív és média szolgáltatásokon keresztül.
„Hosszú távú terveink vannak. A céljaink eléréséhez egy olyan csapatot kerestünk, ahol a stratégiai gondolkodás párosulni tud az integrált gondolkodással. A People Group csapatát a tenderfolyamat kapcsán ismertük meg, akik kiemelkedő stratégiai látásmódjukkal, piacismeretükkel és kreativitásukkal nyerték el bizalmunkat a következő időszakra.” – mondta Taferner Ákos a METRO marketingigazgatója.
A megbízás 2022. szeptember 15-étől szól és magába foglalja mind a reklámügynökségi, mind a médiaügynökségi szolgáltatásokat.
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy részesei lehetünk a METRO márka megújításának. A teljes folyamat alatt éreztük, hogy igen nagy szakmai és emberi szimbiózisban vagyunk a METRO marketing csapatával, amely egyszerre inspirálta és motiválta a csapatot, hozzájárulva ezzel a sikerhez. Nagy feladat vár ránk, de biztos vagyok benne, hogy egy ilyen kezdet után az eredmények nem fognak elmaradni!” – tette hozzá Urbán Zsolt az ügynökségi csoport vezetője.
( onBRANDS )