AZ ÚJ TIHANY FRISS TERMÉKCSALÁD ELSŐ TV SZPOTJA

A Tihany Friss szendvicskrémek bevezető kampányát a vállalat lead ügynöksége, a Republic Group készítette.

A camembert sajtjaival ismertté vált Tihany márka az idei év közepén egy új termékcsoporttal bővítette portfólióját, az érlelés nélküli sajtból készült Tihany Friss szendvicskrémekkel, melyek reklámfilmjét a márkatulajdonos Savencia F&D Hungary marketingcsapatával szoros együttműködésben a Republic Group tervezte és gyártotta.

Az ügynökség a Tihany Friss szendvicskrémek csomagolásainak tervezésétől kezdve foglalkozott a termékcsaláddal. A jelenleg is tartó bevezető kampány egyik alappillérét képezik az instore anyagok, melyekkel több üzletben is találkozhatnak a fogyasztók, valamint további fontos része a hamarosan induló digitális média kampány, melynek fő elemei a kép és video bannerek, YouTube és social média hirdetések. A kampány legmeghatározóbb eleme pedig az a 30 másodperces TVC, amely nyár elején készült egy fél éves előkészítési és tervezési folyamat eredményeként és augusztus 29-től pedig már látható is a nagyközönség számára.

A kampány célja a Tihany Friss termékcsalád bemutatása, hangsúlyozva, hogy ez egy olyan kenhető szendvicskrém, mely amellett, hogy egészséges, – érlelés nélküli sajtból készül és nem tartalmaz semmilyen adalékanyagot, sem ízfokozót – akár önmagában kenyérre kenve, vagy mártogatva is igazi gourmet ízélményt garantál.

A TV szpot tervezésekor ezt a célt figyelembe véve az ügynökség termékfókuszú kampányt álmodott meg, amelyben a Tihany Friss szendvicskrémek krémessége, légiessége és ellenállhatatlan ízvilága kapnak hangsúlyt.

„Kóstold meg kenyérre kenve vagy mártogatva, és merülj el a legszebb nyári emlékekben!” – hangzik el a TVC-ben, amelyben közvetlen közelről jelennek meg a reggeli étkezés mozzanatai, ahogyan a könnyed és lágy krém végigsimul a friss kenyéren, majd a roppanós grissini elmerül a krémesen hullámzó habos szendvicskrémben. A varázslatos íz és a kellemes textúra pedig azonnal elrepít bennünket a felhőtlen balatoni nyárba, átélve újra a gondtalan nyaralás élményét, azt ahogyan a langyos parti szellő simogatja a bőrünket, miközben a kellemesen hűs vízben sétálva élvezzük a nyári nap éltető sugarait.

A kampány fő üzenete, hogy az új Tihany Friss szendvicskrémekkel egészségesen és egy igazi ízélménnyel gazdagodva indulhat a nap, miközben ebben elmerülve átélhetjük újra a balatoni nyaralás számunkra legszebb pillanatait is.

„A Magyarországon is egyre fontosabbá váló egészséges táplálkozás igényére adott válaszként, új területre lépve, büszkén mutatjuk be a Tihany Friss szendvicskrém családunkat. Kompromisszumok nélkül élvezhetjük a mesterséges ízfokozóktól és adalékanyagoktól mentes, mégis ízletes szendvicskrémek adta gourmet pillanatokat, akár reggeli szendvicsünk főszereplőjeként, sütés-főzési alapanyagként, vagy a habosított változatokat mártogatósként. A TV reklámmal szeretnénk megismertetni újdonságainkat, a gyönyörű, textúrákat közelről bemutató termékfókuszú felvételek mellett főszereplőnk a felidézett balatoni pillanatokba is elkalauzolja a nézőket.” – fogalmazott Mike Ágnes, Brand Manager.

Az egy napos forgatás az egyik legforróbb júniusi napra esett, a szpot főszereplője pedig nem más, mint Bíró Panna, a Színművészeti Egyetem végzős hallgatója, aki a nap végére több tucatnyi Tihany Friss szendvicsbe haraphatott bele, mire elkészültek a tökéletes jelenetek. Összesen 11 óra alatt, 3 balatoni helyszínen forgott a kamera, ez idő alatt pedig nem kevesebb mint, 20 doboz Tihany Friss szendvicskrémet használt fel a csapat.

„A filmben igyekeztünk azokat az érzékszervi élményeket – a reggeli szellő frissességét, a nyári napfény melegét, a víz hűs érintését – átadni, amik segítenek felidézni egy kedves nyári emléket.” – Sebestyén Dániel rendező. 

„Filmünkkel azokat a személyes és felejthetetlen pillanatokat szeretnénk megmutatni, amelyeket egy balatoni nyaralás idéz fel bennünk. A forgatás pedig pont olyan hangulatba hozott minket, amit át akartunk adni: napsütés, frissítő víz és a finom Tihany friss.” – Cibulya Nikol társrendező.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.
Marketingigazgató: Marton Andrea
Brand manager: Mike Ágnes
Project manager: Homola-Csóka Beatrix

Ügynökség

Reklámügynökség: Republic Group Communication Kft.
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Group Head: Vértessy Flóra
Art director: Tulogdi Péter
Szövegíró: Gáspár Sára
Head of client service: Pintarics Viktória
Group account director: Pavuk Sophie
Account manager: Bujtor Gréta

Produkció

Produkciós cég: Escape by Republic
Producer: Balogh Rachel
Rendező: Sebestyén Dániel
Társrendező: Cibulya Nikol
Operatőr: Podányi Dániel
Fotós: Martin Wanda
Gyártásvezető: Víz András Péter
Vágó: Sebestyén Dániel
Colorist: Stalter Anna
VFX: Kolmann Ádám
Zene: Evergreen by Wally Gagel, Xandy Barry

( onBRANDS )