A CHERRISK A NÉMET ÉS A MAGYAR PIACON IS ELINDÍTOTTA KAMPÁNYÁT

A kampány nemzetközi lead kreatív ügynöksége a feat.

A produkciós ház szerepét a 235 töltötte be. A német piac média- és PR feladataiért a PIO felelt, míg a német és magyar performance marketing feladatokat az Intren vezette.

Háttér
A CHERRISK online biztosítási platform augusztustól Németországban és Magyarországon egy olyan 360 fokos kampányon keresztül tervezte kommunikálni aktuális utas-, lakás- és balesetbiztosítását, aminek alapját egy minden felületre és termékajánlatra tökéletesen implementálható kreatív platform adja.

Kampánycél
A kampány célja, hogy a digitális, social media, out of home, reptéri és televíziós csatornákon futó kommunikáció hosszú távon kiugró, figyelemfelkeltő legyen a brand célcsoportja számára, ezáltal pedig nagyban növelje a CHERRISK márkaismertségét és hosszú távon az online értékesítést.

Kreatív koncepció
Semmi sem jobb a bajban egy hideg koktélnál. Vagy épp egy meleg takarónál. Egy nagy ölelésnél. Vagy egy kis odafigyelésnél… Kivéve a CHERRISK.
Ezt azt örök érvényű igazságot mutatja be kellő humorérzékkel, abszurditással, 19 megragadó szituáción keresztül a kreatív platform.

“Szerettünk volna egy reklámzajból kiugró, nemzetközi szinten egyedi hangulatú világot létrehozni a brand számára, ami egyidőben képes megragadni az emberek figyelmét, mosolyt csalni az arcukra és érdemben elmélyíteni a márkaüzenetet. Úgy érezzük, hogy a CHERRISK nyitottsága és belénk vetett bizalma, a rendezőpárosunk tehetsége és elhivatottsága, illetve a 235 profizmusa által ez a világ tényleg életre kelhetett” – mondta el Persely Tamás, a feat. kreatívigazgatója.

Érdekesség, behind the Scenes
A forgatás 3 napon keresztül zajlott – ezalatt a stáb 5 fő helyszínen – kezdve a  Kopaszi-gáttól a Liszt Ferenc Reptéren keresztül a filmstúdióig – forgatott le 9 filmet, és fotózott be ezzel párhuzamosan 19 szituációt.

Alkotók listája

Megbízói oldal: CHERRISK by UNIQA

Head of Growth: Matócza Szabina
Brand and Communication Lead: Balogh-Papp Evelin
Head of Design: Baksa János

Nemzetközi lead kreatív ügynökség: feat.

Kreatívigazgató: Persely Tamás
Head of Art: Béky Patrik
Copywriter: Futó Roland
Art Director: Komlovszky Ákos
Motion Designer: Simon Tamás
Graphic Designer: Bakó Fanni

CEO: Probáld Attila
Senior Account Manager: Csizmadia Bori
Freelancer stratéga: Molnár Eszter

Produkciós ház: 235

Director: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint (THE SOUP)
DOP: Nagy Bálint

Head of Production: Dreissiger László
Producer: Rubesch Dávid
Production Manager: Babócsai Borka
Art Director: Láng Imola
Stylist: Bognár Hajnalka, Horváth Ottó
Editor: Gothár Márton
Composer: Fodor Máriusz

Unit Manager, Location Manager: Lukács Gergő
1st AD: Lőrincz Tamás
2nd AD: Mertz Hanna Míra
PA: Kovács László
Focus Puller: Kamerda Károly
2nd AC: Stefler Márton
Video: Kálmán Mihály
DIT: Nemesdédi Ádám
Gaffer: Pethő Kristóf
Best Boy: Pethő Péter
Key Grip: Kecskeméti Máté
Animal Coordinator: Halász Árpád
Ronin Operator: Bor Zoltán, Bor Péter
SFX: Deák Ferenc
Rigging: Juhász László
Construction: Brill Barna
Set Decorator: Tápai Mihály, Kovács Boglárka, Kocsis Anna
Props: Zámbó Márton, Bíró Dániel, Tóth Raymond
MUA: Kund Barbara
Hair: Svégel Gergő
Catering: Hammerl Zsolt
Location Security:  Nagy Ferenc “Füli”
Unit: Kopházi András
Transport: Szupp Géza
Werk Photographer: Szikora Zsombor
Werk Video: Holecz Balázs
Campaign Photographer: Galgóczi Németh Kristóf
Campaign Photo Retouch: Tóth Emese

POST PRODUCTION
Colorist: Vándor Ádám
VFX Supervisor: Nagy Miklós
Sound Design: Kalotás Csaba
SPECIAL THANKS – SPARKS: Romwalter Judit

Médiaügynökség: INTREN

Ügyvezető: Gandera Balázs
Senior PPC Manager: Fonyó Adrienn
Senior Digital Consultant: Németh RolandPR ügynökség: PIO
Director of Communications: Patricia Kurowski
Project Manager: Vivien Albeck
Project Manager: Evelyn Stockmann
Project Manager: Franziska Freytag

( onBRANDS )