A volt Netpincér vezető nemzetközi karrier után tért haza, hogy csapatával méltó versenytárs legyen a budapesti ételkiszállítási piacon. A nyári pilot üzemmód után egész Budapestet szeretné meghódítani a Tadam, a cég idősávos és ingyenes házhozszállítással „jutalmazza” azokat, akik 22 óráig eldöntik, hogy mit szeretnének enni másnap.
Szórád Gábor alapító-ügyvezető évi több tízmillió ételrendelést lebonyolító nemzetközi cég vezetése után határozta el, hogy a magyar piacon kamatoztatja tapasztalatát.
„Leggyakrabban azt hallottam a barátaimtól, hogy az ételrendelős szolgáltatók esetében kiszámíthatatlan a kiszállítás ideje, nehézkes az online fizetés és sok esetben elérhetetlen az ügyfélszolgálat. Szerettük volna ezeket a problémákat orvosolni és egy megbízható, barátságos ügyfélszolgálattal és futárokkal rendelkező ételkiszállító céget alapítani. Ez a Tadam” – mondta az ügyvezető.
Az rezsi- és alapanyagköltségek számos éttermet a végleges bezárásra kényszerítenek.
Az emberek pénztárcájában lapuló pénz is egyre kevesebbet ér, éppen ezért sokan keresnek olyan étkezési megoldásokat, amik megfizethetők számukra.
„Már egy évvel ezelőtt sem volt széles rétegek számára opció az, hogy minden nap 3000 Ft-os főételeket rendeljenek ebédre. Az elmúlt egy évben még nagyobb lett az igény a koncepciónkra, hiszen az éttermi étlapokon Budapesten már 4000 forint alatt nehéz főételeket találni, pláne, ha a kiszállítási és egyéb szervízdíjakat is belevesszük” – fejtette ki Szórád Gábor, utalva arra, hogy a Tadamnál már 1190 forinttól elérhetőek a főételek – ingyenes kiszállítás mellett.
A Tadam mögött álló séfcsapat olyan éttermek ételeit alkotta már meg, mint a Dobrumba, a Felix vagy a Babka. Ők álmodják meg, hogy hogyan lehet a kedvelt ételeket nagy mennyiségben a létező legjobb minőségben előállítani nagyobb, üzemi környezetben, ezáltal garantálva a megfizethető árat. Az állandó étlap fogásait egy reprezentatív kutatás alapján állították össze, hogy mindenki megtalálhassa a kedvencét. Emellett a szakemberek hónapról-hónapra biztosítanak új ízeket, amivel biztosítható a változatos étkezés.
A nyári pilot időszakban 15 budapesti kerületben többezer rendelést teljesítettek, hogy tökéletesítsék a működés elemeit.
„A folyamatos fejlődés a cég DNS-ének része. Minden nap tanulunk és a tapasztalatokat beépítjük a működésünkbe. Szeretnénk egy igazán hatékony ételkiszállító céget üzemeltetni” – hangsúlyozta Szórád Gábor, aki megerősítette, hogy tesztidőszakot követően is marad az ingyenes kiszállítás, hiszen az optimalizált folyamatokat a kezdetektől így építették fel.
( onBRANDS )