ÚJ KOMMUNIKÁCIÓS ÉS MARKETING IGAZGATÓK A DANUBIUS HOTELSNÉL

Gál Judit, korábbi marketing és kommunikációs igazgató október elsejével közös megegyezéssel távozott a vállalattól.

Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.

Liptai Judit központi értékesítési és marketing igazgató, a szállodavállalat felsővezetésének tagja a hozzá tartozó területek élére az elmúlt időszakban új vezetőket nevezett ki, akik közvetlen irányítása alá tartoznak.

Fabriczki Petra, aki korábban kommunikációs menedzserként dolgozott, 2022. október elsejétől kommunikációs igazgatóként folytatja pályafutását. A szakember felel a Danubius Hotels külső- és belső kommunikációjáért, a szállodalánc márkaépítéséért és reputációmenedzsmentjéért. Hozzá tartozik a sajtó és média-megjelenések szervezése, a médiaplatformok használata, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatása.

Fabriczki Petra 2004 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél. A Budapesti Gazdasági Egyetem idegenforgalmi közgazdász szakán végzett, majd a Budapesti Metropolitan Egyetem PR-kommunikáció szakán folytatta tanulmányait. A Hilton Budapest csapatában több mint 10 évig az üzemeltetési területen töltött be különböző pozíciókat, majd a szálloda PR menedzserként támogatta a Hilton márkaépítését. Részt vett a szálloda több mint négy évig tartó teljes felújításának és bővítésének kommunikációjában, a megújult Hilton Budapest piaci megerősítésében. Fabriczki Petra az elmúlt két évben a Danubius Hotels központi kommunikációs osztályán dolgozott kommunikációs menedzserként.

A szállodavállalat marketing területét továbbra is Semperger Judit marketing igazgató irányítja. Feladatai közé tartozik a szállodalánc marketing és márka stratégiájának tervezése és vezetése, az értékesítés támogatása, az online marketing, a törzsvendégprogram és a kampányok felügyelete, valamint a szállodai marketing tevékenység irányítása.

Semperger Judit korábban is a szállodalánc marketing tevékenységért felelt, a közelmúltban területei kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal. A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem marketing-vállalatértékelés szakán végzett. 2008 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél, vezetői karrierje alatt számtalan sikeres projektben, arculatváltásban és márkaépítésben vett részt.

„Nagyon örülök, hogy két, már hosszú idő óta a Danubius kötelékébe tartozó kitűnő szakember irányítja ezt a két meghatározó területet. Mindketten olyan márkaismerettel és szállodaszakmai ismeretekkel rendelkeznek, amelyekre bátran alapozhatunk a következő időszakban. Stratégiai gondolkodásuk, az elmúlt években kríziskommunikációban, majd márkaújjáépítésben végzett szakmai munkájuk nagy segítségünkre lesz a jövőben is. A turizmusban az elmúlt három év rendkívüli helyzeteket és megoldásokat igényelt. A jelenlegi nehéz gazdasági környezet rugalmas hozzáállást, innovatív szemléletet, empatikus, de határozott vezetőket kíván, amilyen a két kinevezett szakember is. A Danubius Hotels felsővezetőjeként kiemelten fontos számomra, hogy a Danubius magas fokú szakmaisága, lojális és összetartó csapata tovább fejlődjön és erősödjön. Ahogy az elmúlt időszakban, most is ebben látom sikerünk kulcsát, és ebben lesz nélkülözhetetlen partnerem a két most kinevezett vezető. Biztos vagyok benne, hogy a következő időszak nehézségeivel egy felkészült, remek csapattal nézünk szembe.” – mondta el Liptai Judit, a Danubius Hotels központi értékesítési és marketing igazgatója, aki az értékesítési terület mellett a marketing és kommunikációs területekért is felel.
( onBRANDS )