A MÁRKÁKNAK MÉG SOKÁIG SZÜKSÉG LESZ A LEGJOBB ELMÉKRE

A BrandFestival-ra érkezik Naoki Tanaka japán sztárkreatív, az adat-alapú storytelling specialistája.

21. születésnapját ünnepli a BrandFestival,

az idei eseményen a digitális transzformáció, a virtuális stratégia-alkotás izgalmas kérdései, jelenségei és a Metaverzumban rejlő üzleti lehetőségek kerülnek fókuszba.

Mindez nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók”, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői és a hazai vállalatvezetők társaságában, interkulturális közegben zajlik majd.

A fogyasztókat rengeteg új tapasztalat éri az online térben, a digitális élmény tartalma pedig rendkívül gyorsan fejlődik. Érdemes kihasználni az exponenciális technológiai változásban rejlő lehetőséget az üzleti és a felhasználói élmény jövőjének újragondolására céljából.

Idén formabontó gondolatokkal inspirálja a közönséget többek közt Naoki Tanaka, a Dentsu Tokyo kreatív igazgatója is. A japán sztárkreatív, adat-alapú kreatív storyteller, a digitális innováció élvonalában dolgozik. A Dentsu Tokyo-t a szakmabeliek is arról ismerik, hogy

folyamatosan feszegeti a technológia és az innováció határait.

Tanaka-t egyedülálló tehetsége a japán reklámipar egyik legismertebb alakjává tette. Kreatív képességeit olyan technológiai fejlesztésekbe invesztálja, amelyek középpontjában az adat és a technológia összekapcsolása áll. Mindez

hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén.

A szakértő hagyományos és modern hirdetési megoldásokat – digitális dizájn, AI-rendszerek – kínál olyan ügyfelek számára, mint a Shiseido, az Uniqlo, a Google és a Honda. A legnevesebb reklámversenyeken számos nemzetközi díjat nyert többek között a D&AD, a Cannes Lions, a Spikes Asia, az Adfest Grand Prix-en, több kategóriában is, például film, digitális, design, média, innováció, márkás tartalom, és PR.

Amellett, hogy úttörő ügyfélmegoldásokon dolgozik, kutatás-fejlesztéssel is foglalkozik, kreatív ötletekkel és technológiával kísérletezik a Dentsu Lab Tokyo-nál. Naoki az ötletek kialakításában is egyéni ösvényt tapos. Hitvallása szerint

az üzleti döntésekben talán hamarosan jobbak lesznek az algoritmusok, de a kreatív feladatokhoz még sokáig szükség lesz a legjobb elmékre.

Az ügynökségcsoport számtalan kiváló alkotása közül az egyik nagy médiavisszhangot kiváltó reklám a Cannes-i Kreatív Reklámfesztiválon Radio & Audio kategóriában is Grand Prix-et nyerő kampánya, a British Museumnak készített Unfiltered History Tour volt.
( onBRANDS )