ELINDULT A MAGYAR BANKHOLDING ELSŐ MUNKÁLTATÓI MÁRKAKAMPÁNYA

A kampány kreatívjai három különböző fősorral készültek.

Október 3-án első munkáltatói kommunikációját indította Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatója, a Magyar Bankholding.

„Ismerd meg a jövő bankját” – ez a márkakampány hívószava, amely digitális platformokon és kiemelt budapesti outdoor felületeken látható, november 30-ig.

A kampány alapgondolata szerint a Magyar Bankholding két tagbankja, az MKB Bank és a Takarékbank olyan munkahely, ahol páratlan tapasztalatra tehetnek szert a pénzügyi terület iránt érdeklődők, mert nagy felhatalmazás mellett, jó csapatban, együtt építhetik a jövő bankját.

A Magyar Bankholding jelenleg több mint tízezer főt foglalkoztat és egy hármas bankfúzió közepén van, így folyamatosan keresi az új munkatársakat.

Így pályakezdő fiatalokat ugyanúgy vár, mint sokéves tapasztalattal rendelkező szakembereket, bankfióki tanácsadótól kezdve a telebanki ügyintéző kollégán át üzleti elemzőig.

„Szerencsés helyzetben vagyunk, mert jelenleg egy komoly építkezési folyamat zajlik nálunk, így a kollégáink hatást tudnak gyakorolni a formálódó nagybank életére. Ez páratlan fejlődési lehetőséget nyújt mindenki számára” – fogalmazott Dobi Kitti, a Magyar Bankholding HR-területért felelős vezérigazgató-helyettese.

A kampány kreatívjai három különböző fősorral („Csapatban érzed magad elemedben?”, „A fejlődés lehetőségét keresed mindenben?”, „Fontos, hogy önállóan is hozhass döntéseket?”) készültek, közös mindegyikben az „Ismerd meg a jövő bankját” hívószó.

Az országos márkakommunikáció döntően az online térben fut, a bankcsoport kiterjedt ügyfélköri és potenciális munkavállalói lefedettségéhez illeszkedően offline elemeket is tartalmaz. „A kampány elemeit úgy alakítottuk ki, hogy a tehetségvonzás minden külső érintkezési pontján tudjuk alkalmazni, ezért az online sajtó mellett kimagasló lesz a közösségi felületes megjelenésünk. Az outdoor megjelenéseket a főváros kiemelt vonalain haladó 2-es, valamint 4-es és 6-os villamosokra és épülethálókra terveztük” – fogalmazott a kampányról Pataky Piroska, a Magyar Bankholding marketing igazgatója.

A Magyar Bankholding első munkáltatói márkakampánya október 3. és november 30. között fut. Az imázskampány mellett párhuzamosan álláshirdetési kampány is indul, míg a bankcsoport karrieroldala hamarosan új funkciókkal bővül.
( onBRANDS )