2023 JANUÁRJÁTÓL AZ ATMEDIA VÉGZI A MARQUARD GROUP HUNGARY ONLINE REKLÁMÉRTÉKESÍTÉSÉT

Jövő év elejétől több női portállal bővül a kereskedőház online portfóliója.

A multimédiás kereskedőház portfóliója így olyan prémium magazinokkal bővül, mint a nemzetközi trendteremtő JOY, a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle, a modern nőket megszólító ÉVA, illetve a futók iránytűje, a Runner’s World. 

A svájci tulajdonú Marquard Group Hungary a JOY, JOY-Napok, InStyle, az ÉVA, illetve a Runner’s World márkákkal van jelen a hazai print és digitális piacon. Nyomtatott magazinjaik évente mintegy 300 000 példányszámban kelnek el, míg a digitális platformjaik népszerűségét jól mutatja, hogy az oldalletöltések száma eléri a napi 1,3 milliót. Online portfóliójukba tartozó márkáik elsősorban prémium tartalmakat kínálnak az olvasóknak, ennek köszönhetően kiemelkedően magas elérést garantálnak a 18-49 év közötti, női ABC célcsoportokban.

“A Marquard Group Hungary hihetetlen változásokon ment keresztül az elmúlt években. Hagyományos kiadóvállalatból online fókuszú, modern, integrált médiacéggé alakultunk. Egyvalami nem változott: a tartalomgyártás iránti szenvedélyünk, legyen szó online portálról, podcastról, vlogról, vagy nyomtatott magazinról. Nagy örömünkre szolgál, hogy tartalmainkat egy hozzánk hasonlóan professzionális szemléletű csapat értékesíti majd. Az Atmediával folytatott egyeztetések során rájöttünk, hogy megvan köztünk az összhang, biztos vagyok benne, hogy a Marquard minőségi contentjei jó kezekbe kerülnek” – mondta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezetője.

Az Atmedia online divíziója 5 évvel ezelőtt indult, ekkor elsősorban televíziós csatornák weboldalait kínálták a hirdetőknek. Portfóliója azóta folyamatosan bővül, mára a legváltozatosabb célcsoportok elérését biztosító, jogtiszta online videós tartalmakban (VOD) piacvezető kereskedőházzá vált. Az elmúlt években a férfias és gazdasági témák mellett (Player Media csoport, Privátbankár) az E-Gaming site-okra és filmes tematikákra helyeztek nagy hangsúlyt (Computerworld, PC World, Gamestar, IGN, Mafab), ugyanakkor a legnagyobb elérést továbbra is az Időkép időjárás-előrejelző portál biztosítja.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta:„A piaci környezet változása a hirdetői szektor átalakulását hozta magával: az eddig inkább férfiaknak szóló kommunikáció mellett egyre inkább felértékelődnek a hölgyeket elérő csatornák. Ezért is örülünk annak, hogy a Femcafé és a Bien mellett immár a Marquard Group is tovább erősíti magas minőségű nőies, életmód márkáival portfóliónkat.”
( onBRANDS )