YETTEL – KARÁCSONYI KAMPÁNY

A legértékesebb ajándék Te vagy.

A Yettel idei ünnepi kampányában a klasszikus tárgyi ajándékozás helyett a személyes gesztusok fontosságára hívja fel a figyelmet. Neves illusztrátorokkal együttműködve, egy 25 kártyából álló karácsonyi kollekciót mutat be, amelyek közös élmények ajándékozásához adnak ihletet és ezáltal még személyesebbé teszik az ünneplést. A kártyák elérhetőek országszerte a Yettel üzleteiben, valamint a legertekesebbajandek.yettel.hu weboldalon.

A magyarok harmada szokott azon stresszelni, hogy vajon a megfelelő ajándékot választja-e a szeretteinek – derült ki a Yettel országos kutatásából. Az aggodalom nem alaptalan, hiszen a kitöltők több mint háromnegyede már kapott olyan ajándékot, aminek nem örült, vagy nem tudta használni. A kutatás alapján a legtöbben funkcionális vagy személyre szabott ajándékot szeretnének kapni, és sokaknak az is fontos, hogy ez egy közös élmény legyen. Ezekre az igényekre is megoldást nyújthat

a Yettel legújabb kampánya, amely a személyes gesztusokat helyezi a középpontba.

A márka idén karácsonykor arra hívja fel a figyelmet, hogy

a legnagyobb ajándék az együtt töltött idő.

Ezt támogatva neves illusztrátorokkal 25 különböző programkártyát készítettek, amelyek közül az érdeklődők bármelyiket kiválaszthatják és személyre szabhatják a legjobbajandek.yettel.hu weboldalon.

A képeslapokkal tértől és időtől függetlenül bárki meglepheti a számára legfontosabbakat: olyan programlehetőségeket mutatnak be, amelyek nem kerülnek pénzbe, és közös időtöltésre ösztönöznek, például „Eltévedünk egy ismeretlen városban”, „Megismerkedem a hobbiddal” vagy „Táncoljunk, amíg bele nem szédülünk”. A hátoldalára az ajándékozók egyedi üzenetet is írhatnak, majd elküldhetik szeretteiknek online kép vagy videó formájában, illetve személyesen is átvehetik az üzletekben.

„Amikor egy frissen bevezetett márka egy olyan komoly hagyományokkal bíró ünnep alkalmával kell megnyilvánuljon, mint a karácsony, akkor az nem lehet csak egy újabb kampány. Ahogy az idei év sem csak egy újabb év az életünkben, hanem sokkal több kihívást rejt, mint azt akár tavaly ilyenkor elképzeltünk volna. Mi ezért azt a kérdést tettük fel magunknak: hogyan segíthetnénk az embereknek egyensúlyba kerülni idén karácsonykor?” – mondta a kampány kapcsán Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
( onBRANDS )