A SMARAGD AKADÉMIA MÁR 35 KÜLÖNBÖZŐ TRÉNINGET AJÁNL A VÁLLALATOKNAK INGYENESEN

Két hónapja indult Lakatos Zsófia tréning-alkusz vállalkozása.

Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és Örökös Tagja, az Emerald PR tulajdonosa azt tűzte ki célul, hogy segítséget nyújtson a vállalatok számára az adott kihívásra legmegfelelőbb tréning megtalálásában.

„Amikor pont két hónapja elindítottam a Smaragd Akadémiát, nem gondoltam, hogy ekkora visszhangja lesz a tréning cégek körében. Magyarországon ezen a területen is számtalan szakértő dolgozik, akik komoly hozzáadott értéket képviselnek.  Így az elmúlt hetekben több érdekes szolgáltatással sikerült bővíteni a tréningek körét. – mondta a szakember.

A paletta nagyon széles, megtalálhatók benne az online és videós képzések csakúgy, mint a vidéki csapatépítők, a generációs konfliktus-kezelés vagy a digitális tudatosság. Vannak társasjáték, színház, humor és LEGO-alapú megoldások, de több klasszikus tréning is, mint az értékesítőknek vagy a vezetőknek szánt képzések. Több olyan tréning szerepel a portfolióban, amely kifejezetten a jelenlegi kihívásokra ad választ, mint a post-Covid időszak, a munkaerő- megtartás, a változás-menedzsment vagy a burn-out és vannak olyan kuriózumok is, mint a légzéstechnika, az energetizálás vagy az önvédelem.

A Smaragd Akadémia azért jött létre, hogy a vállalatok és a tréning cégek egymásra találjanak. A vállalkozás személyes tapasztalat vagy ajánlás alapján képvisel tréningeket, amelyekről egyoldalas, könnyen átlátható bemutatkozó anyagot készít. A Smaragd Akadémia csapata felméri a vállalatok igényét és kiajánlja az adott kihívásra számukra legmegfelelőbb tréninget, egyszerre maximum három megoldást.

A szolgáltatás a vállalatok számára ingyenes.

„Úgy gondolom, az elmúlt két évtizedben szereztem olyan nevet a kommunikációs szakmában és építettem ki olyan üzleti kapcsolatokat, amelyek megalapozták azt, hogy adnak a véleményemre. Ha ajánlok valakit, annak általában súlya van. Bízom benne, hogy kollégáimmal valós segítséget tudunk nyújtani egyrészt a vállalatok és a HR-szakemberek, másrészt a tréning cégek számára”. – tette hozzá Lakatos Zsófia.
( onBRANDS )