Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken?
A november 10-én indult influencer főzőverseny első részében Sápi Vivien, az egyik legtöbbet követett hazai TikTokker az Év TikTokkere díj nyertese főzött Gáspár Beával, a műsor házigazdájával és műsorvezetőjével. Az online sorozat a Gyermelyi Youtube csatornáján és weboldalán tekinthető meg, 4 héten keresztül, egy-egy epizódban fogják az influenszerek megmérettetni magukat a Gyermelyi konyhájában.
Kampánycél:
A Republic Group, a Gyermelyi kreatív ügynöksége az idei év során frissítette a márka arculatát egy friss, vidám vizuális világgal. Az együttműködés célja
a brandépítés mellett, a kampány és a márka digitális lábának erősítése volt.
A Gyermelyi szeretett volna új célcsoportok felé nyitni, ugyanakkor fontos volt olyan tartalmakat készíteni, amelyek a meglévő célközönséget is szórakoztatják.
Bokros Gábor, a Gyermelyi Marketing igazgatóhelyettese így nyilatkozott a kampányról: „Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen formában tudnánk bővíteni az influenszerekkel, hírességekkel szervezett megjelenéseinket, úgy, hogy az szórakoztató legyen, ugyanakkor egyértelműen kapcsolódjon a főzéshez, a főzés öröméhez. Úgy gondoljuk, hogy a „műsor” életre hívása teljesíti az előzetesen megfogalmazott céljainkat és reméljük mindenki ugyan olyan jól fog szórakozni az egyes epizódokon, mint ahogy mi tettük azt a forgatás közben!”
Kreatív koncepció:
A Republic Group a műsoron a koncepció kidolgozástól kezdve a gyártásig dolgozott. A főzőverseny sok finom receptet és érdekes nehezítést tartogat a versenyzők számára, akiknek az idő mellett néha az elemekkel is meg kell küzdeniük azért, hogy finom ételt tálalhassanak Gáspár Bea elé. A versenyzők felkérése alkalmával az ügynökség figyelembe vette, hogy az influenszerek pontosan mely célcsoportot szólítják meg.
„Főzni bárki tud! – a Lecsó című animációs film mottója csengett a fülünkben, amikor megalkottuk egy olyan főzős- minivetélkedő koncepcióját, amiben a főzés örömére és nem a profi konyhaművészetre szerettük volna fektetni a hangsúlyt. A gasztroreality-k népszerűsége továbbra is töretlen, a Gyermelyi pedig szeretett volna új célcsoportokat elérni a lojális vásárlói kör megtartása mellett. Így jött az ötlet, hogy Tv-ből jól ismert személyiségeket és népszerű TikTokkereket hívjunk meg a Receptt Rulett első évadába, melynek megvalósításáért integráltan felelt content és kreatív csapatunk, valamint saját produkciós cégünk az Escape” – mondta Sipka Emese, Republic Group, Head of Content.
A következő részben egy gyakorlott szakács, Sass Dani főz majd. A Viasat3-on futó Idesüss! műsorvezetője korábban sokszor dolgozott már együtt Beával. Az újdonsült apukának Bea és a szerencsekerék egy érdekes és rendkívül szórakoztató fizikai nehezítést tartogat.
A Gyermelyi Recept Rulett főzőverseny további részeiben feltűnik még Nagy Adri énekes, valamint Gulyás Pálmi, a fiatalok számára gasztro és főzési tippeket adó The Deep Kitchen TikTok oldal egyik vezetője.
Alkotók listája
ÜGYFÉL – Gyermelyi Zrt.
Marketing igazgatóhelyettes: Bokros Gábor
ÜGYNÖKSÉG – Republic Group
Content Director: Zámbó Anna
Head of Client Service: Pintarics Viktória
Head of Content: Sipka Emese
Group Account Director: Pavuk Sophie
Project Manager: Bujtor Gréta
PR Manager: Karras Szofi
Creative Group Head: Vértessy Flóra
Art Director: Tulogdi Péter
Copywriter: Tóth Adorján
Head of Production: May Gábor
Portfolio Director: Furák András
SZEREPLŐK
Műsorvezető: Gáspár Bea
Sápi Vivien
Sass Dani
Nagy Adri
Gulyás Pálmi
PRODUKCIÓ
Produkciós cég: Escape Production
Producer: Balogh Rachel
Rendező: Márton Szabolcs
Operatőr: Tokodi Gábor
Operatőr 2.: Pásztor Tamás
Hangmérnök: Hollósi László
Asszisztens: Bacsa Áron
Smink/Haj: Hanák Nikolett
Stylist: Bendes Bianka
Berendezés: Iklódi Dóra
Berendezés: Hack Barnabás
Produkciós asszisztens: Osvay Róza
( onBRANDS )