Dorogi János jelentős vezetői tapasztalattal rendelkezik a retail, valamint a pénzügyek területén és többek között az országos hálózattal rendelkező barkácsáruházlánc offline értékesítési, létesítménygazdálkodási területeiért, valamint az ellátási láncok működtetéséért felel majd.
A meghatározó piaci pozíciójú barkácsáruházláncnál a szakember felel majd az offline értékesítésért, a B2B üzletágért, az ellátási láncok menedzseléséért, valamint az értékesítési projektmenedzsment és létesítményüzemeltetés területekért. Az új értékesítési és operációs igazgató elmondta, hogy örömmel tekint a kihívások elé, és a magyar tulajdonú barkácsáruházláncban kiemelt feladatának tekinti majd a B2B kapcsolatok, valamint a beszállítói láncok további erősítését.
Dorogi János 20 éves tapasztalattal rendelkezik a kiskereskedelem területén. Pályafutását a francia multinacionális láncnál, az Auchannál kezdte, ahol a ranglétrát végigjárva alaposan megismerte a retail szektor működését. 2009-től hipermarket igazgatóként, 2013-tól országos controlling, 2017-től pedig kereskedelmi igazgatóként erősítette a csapatot, tíz évvel ezelőttől a vezérigazgatóság tagjaként. Tudása és tapasztalata a kiskereskedelem területén az üzletfejlesztés, hálózat- és stakeholder menedzsment mellett a pénzügyi folyamatokra is kiterjed. A szakember a Keleti Károly Gazdasági Főiskolán végzett 2002-ben.
( onBRANDS )